تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821116172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش روسيه قصد تحرک نظامي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰ب.ظ)
دبير کل سازمان ملل: ارتش روسيه قصد تحرک نظامي ندارد همزمان با گفتگوي تلفني روساي جمهوري آمريکا و روسيه، بان کي مون، دبيرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که ارتش روسيه قصد تحرک نظامي ندارد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بان کي مون، دبير کل سازمان ملل متحد که به تازگي از مسکو بازگشته، گفته است ولاديمير پوتين به او اطمينان داده که ارتش روسيه هيچ‌گونه تصميمي براي اقدام نظامي ندارد.
بر اساس اين گزارش همزمان با گفتگوي تلفني روساي جمهوري آمريکا و روسيه، بان کي مون، دبيرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که ارتش روسيه قصد تحرک نظامي ندارد.
با وجود اين، ناتو تحرکات نظامي ارتش روسيه در مرزهاي شرقي اوکراين را استقرار وسيع و جدي نيروهاي نظامي ارزيابي کرده است.
اقدامي که آمريکا و متحدان اروپايي‌اش را نسبت به قصد مسکو و برنامه‌هاي آتي کرملين نگران کرده است. آنها نگرانند که مداخله روسيه در بحران اوکراين به الحاق کريمه به خاک روسيه ختم نشود.
همچنين همزمان با سفر اوباما به رياض، روساي جمهور آمريکا و روسيه در تماسي تلفني با باراک اوباما، درباره بحران کريمه و اوکراين گفتگو کردند.
اوباما در اين گفتگو با ابراز نگراني در مورد اهداف مسکو، خواستار عقب نشيني نيروهاي روسي از مرزهاي اوکراين شد. کاخ سفيد نيز روز گذشته (جمعه) از پيشنهاد پوتين براي تهيه طرحي جهت حل بحران اوکراين به روشي ديپلماتيک خبر داد. قرار است در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هفته جاري وزراي خارجه دو کشور براي ادامه مذاکرات با هم ملاقات کنند.
بسياري بر اين باورند که برقراري ارتباط تلفني از سوي پوتين با رئيس جمهور آمريکا احتمالا روند حل بحران اوکراين را تسهيل مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن