تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریمه فدراسیون کره جنوبی به دنبال محرومیت دو بدمینتون باز این کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جریمه فدراسیون کره جنوبی به دنبال محرومیت دو بدمینتون باز این کشور تهران- ایرنا- فدراسیون بین المللی بدمینتون بدنبال محرومیت دو بازیکن کره جنوبی به علت عدم حضور هنگام انجام آزمایش دوپینگ، فدراسیون این کشور را مبلغ 40 هزار دلار جریمه کرد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، فدراسیون جهانی بدمینتون اعلام کرد فدراسیون کره جنوبی در انجام وظیفه خود در خصوص لی یانگ دائه و کیم کی کونگ کوتاهی کرده است. این دو بازیکن به مدت یک سال محروم شدند.
لی در بازیهای المپیک 2008 پکن مدال طلای دو نفره را تصاحب کرد و در المپیک 2012 لندن در دو نفره مردان برنز گرفت. انتظار می رفت او در بازیهای آسیایی اینچئون حضور یابد.
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی بدمینتون اعلام کرد فدراسیون کره جنوبی در ارایه اطلاعات لازم در مورد مقررات ضد دوپینگ به بازیکنان مسامحه کرده است و خواستار تلاشهای بیشتر برای آموزش بازیکنان، مربیان و سایرین در مورد این قوانین شد.
فدراسیون کره جنوبی در ماه ژانویه اعلام کرد غیبت این دو بازیکن در هنگام مراجعه بازرسان مبارزه با دوپینگ به علت حضور آنها در رقابتهای بین المللی بوده است.
این فدراسیون محرومیت اعمال شده برای این دو بازیکن را غیرمنصفانه و خیلی زیاد بیان کرده و اعلام داشت آنها داروهای ممنوعه مصرف نکردند و از انجام آزمایش دوپینگ خودداری ننموده بودند.
ورزشی(6)**1584**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن