تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: به نظر کادرفني احترام مي‌گذارم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نوري: به نظر کادرفني احترام مي‌گذارم
کد خبر: ۳۸۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳ - 29 March 2014


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کاش مسئولان زودتر از اين به پرسپوليس کمک مي‌کردند.

به نقل از فارس، محمد نوري درباره بازي با داماش اظهار داشت: همانطور که از قبل تصور مي‌کرديم داماش چون چيزي براي از دست دادن نداشت و محتاج 3 امتياز بود با تمام توانش مقابل ما ظاهر شد و براي باخت آن هم مقابل هوادارانشان به ميدان نيامده بود.

وي افزود: ما بسيار منطقي بازي کرديم و در موعد لازم توانستيم ضربه نهايي را به داماش بزنيم. بچه‌ها ديگر به چيزي جز رضايت اين هواداران فکر نمي‌کنند.

نوري در پاسخ به اين سوال که آيا اميدوار هستيد تا مشکلات حل شود يا خير گفت: ما کار خودمان را مي‌کنيم به هواداران قول داديم و به آن جامه عمل پوشانديم. ما قول داديم که به هيچ چيزي به جز پيراهن پرسپوليس و هواداران فکر نکنيم که خدا را شکر روسفيد بوديم و جايگاه دومي جدول را پس گرفتيم اما اين پايان کار نيست و ما 6 امتياز حساس و سرنوشت‌ساز را در پيش داريم. ما بايد اول به بازي‌هاي خودمان نگاه کنيم و بعد به فولاد خوزستان که امتياز از دست بدهد. به نظرم قهرماني دور از دسترس پرسپوليس نيست و اي کاش مسئولان زودتر از اين به پرسپوليس کمک مي‌کردند تا کار به اينجا نکشد.

وي افزود: هواداران مي‌دانند قيد همه چيز را زديم و به خاطر آنها با تمام وجودمان بازي کرديم. حتي قول‌هايي که به ما داده شد به هيچ کدام از آن عمل نکردند توجه نکرديم و اميدوارم اين هديه ناقابل در روزهاي ابتدايي سال 93 مبارک هواداران باشد اما هنوز کار براي ما تمام نشده و قطعا در دو بازي آينده بايد به مراتب با تمرکز بيشتر به ميدان برويم.

کاپيتان قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: ما بازي سختي را مقابل راه‌آهن داريم. قطعا تيم‌هايي که مقابل ما قرار مي‌گيرند توجهي به جدول ندارند و مي‌خواهند مقابل پرسپوليس به هر نحوي که شده عرض اندام کنند اما ما هم مي‌دانيم که بايد با تمام توان در دو بازي آينده به ميدان برويم و هرکدام از بازي‌ها براي ما 9 امتياز دارد.

نوري در پاسخ سوالي درباره نيمکت‌نشيني‌اش در بازي با داماش نيز گفت: الان حرف زدن در اين باره فايده‌اي ندارد. من به نظر کادر فني احترام مي‌گذارم. هميشه گفته‌ام يک تا 90 دقيقه براي پرسپوليس بازي کنم با تمام وجودم به ميدان خواهم رفت و فقط مي‌خواهم رضايت هواداران را جلب کنم. مثل همه بازيکنان با وجود اينکه مشکلات دارند اما با چشم‌پوشي بر روي تمام مسائل شجاعانه و با غيرت براي پرسپوليس بازي کرده‌اند و مطمئن باشيد در دو بازي آينده نيز بهتر از گذشته خواهند بود.

نوري در پايان با دعوت از هواداران براي بازي مقابل راه‌آهن نيز گفت: يکي از آرزوهاي فوتبالي‌ام اين است که پرسپوليس پس از چند سال بتواند قهرمان ليگ برتر شود تا دل اين هواداران را به دست آورد. هواداران نياز به دعوت ندارند خودشان بيشتر از ما مشکلات را مي‌دانند و به اين موضوع پي بردند که با چه درد‌سرهايي بچه‌ها فقط به خاطر آنها بازي کردند و غيرتمندانه به ميدان رفتند اما دوست داريم آنها هم نشان دهند که مثل هميشه يار و ياور تيم‌شان هستند و ما را هيچ وقت فراموش نمي‌کنند. قطعا با پر شدن ورزشگاه آزادي در ديدار مقابل راه‌آهن قوت قلب بازيکنان چند برابر مي‌شود و اين هم به نفع ما و هم به نفع هواداراني است که عاشقانه تيم خود را دوست دارند. ما فقط بايد در اين دو بازي به 3 امتياز فکر کنيم و اميدوارانه به نتايج فولاد بالاي جدولي نگاه کنيم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن