تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815396571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه برج صدر نشين تورهاي گردشگري نوروزي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۱۳ق.ظ)
سه برج صدر نشين تورهاي گردشگري نوروزي تهران بيش از يک سوم از گردشگراني که از تورهاي نوروزي شهرداري تهران در طول 8 روز ابتداي سال 1393 استفاده کرده اند، در تور برج گردي تهران ثبت نام کرده اند.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد رضا بتو، قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت هاي اجتماعي شهرداري تهران با اعلام اين خبر گفت: «بعد از تور برج گردي که بيشترين گردشگر را به خود جذب کرده است تورهاي تهران قديم با جذب 22 درصد از گردشگران، سورتمه-برج ميلاد 18 درصد بازديدکنندگان، تور شهرک سينمايي غزالي با 8 درصد و شميران گردي با اختصاص 6 درصد از بازديدکنندگان به خود در رده هاي بعدي قرار گرفته اند.
وي گفت: تور برج گردي که به بازديد از سه برج طغرل، آزادي و برج ميلاد اختصاص دارد، جذاب ترين تور نوروزي تهرانگردي امسال تاکنون بوده است، اين تور که محتواي آن نمايانگر سه دوره تاريخي شهر تهران از برج 800 ساله طغرل تا برج 6 ساله آزادي است، بيشترين گردشگر را در طول تعطيلات نوروز به خود اختصاص داده است.
بتو با اشاره به استقبال خوب مردم از تورهاي تهرانگردي شهرداري تهران در نوروز امسال گفت: تا کنون بيش از 240 تور با همکاري 26 آژانس گردشگري خصوص اعزام شده اند و هزاران نفر از خدمات اين تورها بهره گرفته اند.
بتو ادامه داد: از تعداد 26 آژانس همکار در اجراي تورهاي نوروزي امسال، 12 آژانس گردشگري مسوول اجراي تورها و 14 آژانس ديگر در زمينه ثبت نام و اطلاع رساني همکاري مي کردند.
قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت هاي اجتماعي شهرداري تهران تاکيد کرد: امسال براي اولين بار تصميم گرفته شد که امکانات تازه اي در کنار ديگر خدمات سال هاي پيش ارائه شود، از جمله اينکه امسال براي اولين بار با تاسيس يک وب سايت امکان ثبت نام اينترنتي تورهاي گردشگري به موازات سامانه 137 ايجاد شد و همچنين با همکاري بانک شهر با استفاده از دستگاه هاي کارت خوان بي سيم در ايستگاه هاي اعزام تور، پرداخت هزينه هاي تور از طريق کارت هاي بانکي ساده تر شد.
بتو همچنين خبر داد: در طول تعطيلات نوروز 124 ايستگاه اطلاع رساني در مناطق تهران، 30 ايستگاه اعزام تور در سراسر شهر تهران فعال هستند و تا روز پانزدهم فروردين ماه به خدمات رساني به گردشگران و مسافران ادامه خواهند داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن