تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812206903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما برای قاچاق اقتصادی به ایتالیا سفر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقاد تند رهبر یک حزب ایتالیایی از سفر اوباما به رم: اوباما برای قاچاق اقتصادی به ایتالیا سفر کرده است رم - ایرنا - ˈبپه گریلوˈ رهبر حزب ˈپنج ستاره ˈ ایتالیا در انتقاد به سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به رم گفت: اوباما به اینجا آمد تا اقتصادش را قاچاق کند و ما همه ساکت ماندیم و چیزی نگفتیم.


به گزارش روز جمعه ایرنا، رهبر حزب پنج ستاره ایتالیا در وبلاگ خود از سفر اوباما به کشورش انتقاد کرد و نوشت: اوباما می خواهد به ما گاز بفروشد و از برنامه کاهش بودجه نظامی ایتالیا در ارتباط با خرید هواپیماهای شکاری اف 35 نگران است.
وی افزود: اوباما به ایتالیا سفر کرد و نزد پاپ فرانسیس رفت تا با او عکس بگیرد. او به اینجا آمد زیرا از کاهش بودجه نظامی ما برای خرید شکاری های اف 35 نگران است.
وی گفت: اوباما برای فروش گاز به اینجا آمد، زیرا کشف کره است که دارای بزرگترین منبع گاز جهان است و تا 100 سال دیگر گاز خواهند داشت.
گفتنی است که دولت جدید ایتالیا به منظور صرفه جویی در هزینه های دولتی، قصد دارد شمار سفارش هواپیماهای شکاری ˈاف 35ˈ از آمریکا را از 90 فروند به 45 فروند کاهش دهد که ظاهرا این امر موجب نگرانی اوباما شده است که در سفر به اروپا و ایتالیا به دفعات اظهار داشت که امنیت هزینه دارد و نباید از هزینه های دفاعی کاسته شود.
خانم ˈروبرتا پینوتیˈ وزیر دفاع ایتالیا اواخر اسفند ماه گذشته اعلام کرده بود که در راستای برنامه بازنگری در هزینه های دولتی وزارت دفاع به فکر کاهش شمار هواپیماهای شکاری بمب افکن اف 35 که پیشتر به آمریکا سفارش داده شده بود، است.
وزیر دفاع ایتالیا گفت: ما باید از خود بپرسیم که به چه نوع دفاعی نیاز داریم و کدام نوع پوشش حفاظتی مناسب ما است. دولت در زمینه بازنگری در هزینه ها متعهد شده و حال باید منتظر ماند تا تحقیقات مربوط به کاهش هزینه ها پایان یابد تا بعد بتوان تصمیم گیری کرد.
این در حالی است که ˈماریو مائوروˈ وزیر دفاع سابق ایتالیا در سال گذشته میلادی از امکان خرید 131 فروند هواپیمای جنگی F-35 خبر داده بود.
بارک اوباما رییس جمهور آمریکا در سفر دو روزه خود به رم در یک کنفرانس مطبوعاتی به صراحت به اروپا و ایتالیا دستور داد تا هواپیماهای اف 35 و تسلیحات نظامی بخرند و گفت: نمی توانیم در شرایطی باشیم که در آن آمریکا بیش از سه درصد از تولیدات ناخالص ملی خود را صرف هزینه های دفاعی و نظامی کند در حالی که اروپا تنها یک درصد از تولیدات ناخالص ملی را به آن اختصاص دهد. همه باید وظیفه خود را انجام دهند. اروپا هم نیاز به دفاع از خود دارد.
ˈمتئو رنتزیˈ نخست وزیر ایتالیا نیز در پاسح اظهار داشت که کشورش در چارچوب همکاری با شرکای خود به بررسی مجدد بودجه دفاعی می پردازد تا آن را با ماموریت های نظامی سازگار کند.
اوباما صبح امروز پس از سفری دو روزه به ایتالیا و دیدار با مقامات بلندپایه این کشور و پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها، رم را به مقصد ریاض ترک کرد.
اروپام **2171 ** 1597
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن