تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816727401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهيني: در حضور هواداران جشن صعود مي‌گيريم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ماهيني: در حضور هواداران جشن صعود مي‌گيريم
کد خبر: ۳۸۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳ - 28 March 2014


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با حضور صدهزار نفر در ورزشگاه آزادي جشن صعود به صدر جدول را مي‌گيريم.

به نقل از فارس، حسين ماهيني ابتدا درباره بازي با داماش اظهار داشت: خدا را شکر بازي خوب و رواني را مقابل تيم داماش برگزار کرديم. ما براي کسب سه امتياز به رشت رفته بوديم و چاره‌اي جز پيروزي نداشتيم به همين دليل بچه‌ها با يک بازي منطقي و غيرت مثال‌زدني و بازي بسيار خوب موفق شدند تا به سه امتياز بازي برسند و در يکي از سه فينال ليگ برتر پيروز شويم.

وي افزود: خدارا شکر با اين برد ما در کورس قهرماني مانديم و همچنان اميدوار به قهرماني هستيم. کار بسيار سختي داريم اما با پيروزي که کسب کرديم دوباره به جدول برگشتيم تا انشاالله براي بازي‌هاي آينده اميدوارانه‌تر به ميدان برويم.

ماهيني در مورد مشکلات مالي پرسپوليسي‌ها نيز گفت: همه مي‌دانند که امسال پرسپوليس با چه مشکلاتي دست و پنجه نرم کرد و سرنوشت اين تيم چه شد که به پايين جدول سقوط کرد، همه مي‌دانند چه فشارهايي را تحمل کرديم و چقدر امسال اذيت شديم.

وي افزود: مطمئن باشيد اگر مشکلات ما را حل کرده بودند و فقط 50 درصد به آنها رسيدگي کرده بودند الان ما قهرمان بوديم و تمام بازي‌هايمان 100 درصد تشريفاتي مي‌شد. الان هيچ نيازي نيست که من بخواهم دوباره درباره مشکلات حرف بزنم چون همه از مشکلاتمان با خبرند. هيچ کدام از آن ها حل نشده و همه مشکلات همچنان پابرجاست. متاسفانه خيلي‌ از خودي‌ها امسال به ما ضربه زدند. ولي با درايت کادر فني و تلاش بازيکنان دوباره به جدول ليگ برتر برگشتيم آن هم در حساس‌ترين شرايط موجود، من اميدوارم که فکري به حال اين تيم شود چون حيف است پرسپوليس اين طور رها شود.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: به نظرم واقعاً بچه‌ها در اين چند وقت همت کردند که تيم اين طور سرپا مانده است. ما الان مدعي قهرماني هستيم ولي بازهم کوچکترين مشکلاتمان حل نشده است. 8 ماه وعده و وعيد شنيديم و پولي به ما ندادند، با دست خالي به ديدار خانواده‌هايمان رفتيم ولي فقط به خاطر هواداران به قول خودمان در سه بازي باقي مانده عمل کرديم و الان هم هواداران بدانند با آنها با تمام وجود تلاش مي‌کنيم و اين موضوع را در بازي با داماش ثابت کرديم تا مقابل آنها روسفيد شويم.

ماهيني در پاسخ به سوالي که آيا اميدوار هستيد در دو بازي آينده مشکلات حل شود، گفت: ما کار خودمان را مي‌کنيم و واقعا نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد. قرار بود مشکلات ما زودتر حل شود اما خبري از آن نيست و همچنان متاسفانه مشکلات ما پابرجاست و هيچ تغييري هم نکرده است. باور کنيد نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد. اما ما فقط به خاطر خودمان و هواداران بازي مي‌کنيم شما در بازي با داماش ديديد که بچه‌ها با چه تلاشي غيرت به خرج دادند و با تمام وجودشان براي پرسپوليس بازي کردند و خوشبختانه دوباره به کورس قهرماني برگشتيم. همين که بچه‌ها اين طور به خاطر هواداران بازي مي‌کنند و فقط به دنبال اين هستند تا به قول خودشان وفا کنند و اميدوارم هواداران از ما راضي باشند. اين براي ما ارزش زيادي دارد.

ماهيني پاسخ به اين سوال که آيا با اين وضعيت اميد به قهرماني داريد يا خير؟ گفت: اميد بسياري براي قهرماني داريم. فقط بايد شانس هم با ما باشد. ما اگر راه‌آهن را شکست دهيم مي‌توانيم با لغزش تيم‌هاي ديگر به صدر جدول برسيم ما بازي بسيار حساس و سختي مقابل راه‌آهن داريم. انشاالله صدهزار هوادار به ورزشگاه بيايند تا جشن صعود به صدر جدول را بگيريم. انشاالله اگر هواداران در بازي با راه‌آهن بيايند جشن صدرنشيني خود را با صدر هزار نفر مي‌گيريم و با حضور آنها براي آينده دلگرم مي‌شويم.

ماهيني در مورد وضعيت بازيکنان در فصل آينده نيز گفت: ما تيم بسيار خوبي داريم و واقعا حيف است که به اين تيم رسيدگي نشد ما به صدر جدول رفتيم ولي يک سري ما را اذيت کردند و پشتمان را خالي کردند، واقعا از بيرون اذيت شديم و اجازه ندادند به نتيجه دلخواه برسيم. حيف است اين تيم اين طور رها شود اکثر بازيکنان ما در انتهاي فصل پيشنهادهاي بسيار عالي دارند حتي نيم فصل هم بچه‌هاي ما پيشنهاد داشتند اما به عشق هواداران و پرسپوليس ماندند اما واقعا اگر شرايط امسال تکرار شود براي هر بازيکني سخت است که بماند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن