تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810411210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه بندر دیر در گرو جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری/ لزوم بهره‌برداری بهتر از دریای دیر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر مهر گزارش می‌دهد/
توسعه بندر دیر در گرو جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری/ لزوم بهره‌برداری بهتر از دریای دیر
بندردیر-خبرگزاری مهر: بندر دیر از مهمترین بنادر صیادی کشور محسوب می‌شود که با ایجاد پروژه‌های مهم دریایی، شیلات و کشاورزی در این بندر می‌تواند چشم‌انداز مناسبی برای ایجاد یک بندر استراتژیک در استان و کشور داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، اکنون افزایش درآمد، ایجاد اشتغال و رونق بنادرنیازمند توسعه و جذب گردشگری در بنادری همچون بندردیر در استان بوشهر است و می‌توان گفت که از جمله پتانسیل‌هایی که در بندردیر وجود دارد می‌توان به دریای این بندر اشاره کرد که به کشورهای حاشیه خلیج فارس نزدیکی زیادی دارد. بندر دیر(dayyer) در 180 کیلومتری جنوب شرقی بوشهر واقع شده است که از مهمترین بنادر صیادی کشور محسوب می شود که با ایجاد پروژه‌های مهم دریایی، شیلات و کشاورزی در این بندرمی‌تواند چشم‌انداز مناسبی برای ایجاد یک بندر استراتژیک در استان وکشورداشته باشد. شماری از مسافران نوروزی نظرات ودیدگاههای خود رادر خصوص توسعه وجذب گردشگر در بندردیر را بیان داشتند.

سواحل بندر دیر کم‌نظیر است/ نبود جاده استاندارد ساحلی یکی از مسافران نوروزی از شهر شیراز گفت: بندر دیر با این دریای بسیار زیبا وهوای خوب نوروزی آن نیاز به توسعه بهتری برای جذب گردشگر دارد. اسماعیل کشاورز افزود: با توجه به اینکه این بندر نسبت به سال های گذشته کارهای خوبی انجام گرفته اما هنوز نیازمند توسعه وجذب سرمایه دار داخلی وحتی خارجی است. وی اضافه کرد: بندر دیر به لحاظ دریا و ساحل زیبایی که دارد، نسبت به سایر بنادر استان بوشهر وضعیت بهتری دارد و ماندگاری مسافران نسبت به جاهای دیگر بیشتر است.

وی اظهارداشت: اما دلیل مهم و اصلی عقب ماندگی این بندر از لحاظ عدم توسعه این است که این شهرستان در مسیر اصلی قرار نگرفته است و آن هم نبود جاده استاندارد ساحلی است که مسئولان باید این جاده را پیگیری کنند. بندر دیر در زمینه بهداشت ساحل و افزایش سرویس‌های بهداشتی مجهز شود یکی دیگر از مسافران نوروزی می‌گوید: بندر دیر ساحل بسیار زیبایی دارد و دلیل اینکه مسافران نوروزی بیشتر به این بندر مسافرت دارند همین دریا و ساحل بکر آن است. نصرت الله فاطمی پور افزود: اگر بندر دیر در زمینه بهداشت ساحل و افزایش سرویس های بهداشتی و حمام مجهز شود مسافران زمان بیشتری اوقات خود را در این بندر سپری می کنند. وی ادامه داد: در این بندر هوای بسیار مناسب، ساحل طبیعی و ماسه ای، ماهی و میگو تازه و ارزان قیمت و مردمی مهربان و خون گرم دارد و نسبت به مسافران نوروزی محبت فراوان دارند.

وی افزود: مسئولان باید بیشتر به فکر توسعه بازار و ایجاد سرمایه گذاری در شهر باشند تا زمینه اشتغال مردم بیشتر شود و با جذب مسافران و گردشگران درآمد مردم نیز بهتر می‌شود. امکانات پارک‌ها و ساحل را بیشتر می‌کنیم/ توسعه گردشکری دریایی شهردار بندر دیر در گفتگویی با خبرنگار مهر گفت: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از700چادر مسافرتی در این پارک و ساحل برپا شده است که تعداد50 چادر آن از سوی شهرداری و بقیه متعلق به مسافران بوده است. علی منصوری افزود: برای  امنیت و آرامش مسافران سرویس های بهداشتی، حمام، نمازخانه و بازارچه کالای ملوانی راه اندازی شده است. وی گفت: با راه اندازی 10 قایق تفریحی در اسکله شهرداری همراه با مجهزبودن به لباس نجات غریق مسافران به تفریح دریایی می پردازند. شهردار بندر دیر افزود: به دلیل افزایش زیاد مسافران و ماندگاری آنان دراین بندر تصمیم داریم در سال آینده امکانات پارک ها و ساحل بیشتر کنیم تا رضایت مندی مسافران به همراه داشته باشد.

افزایش مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته/ برگزاری جشن بزرگ نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر دیر نیز گفت: به علت افزایش مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته سه جایگاه سرویس های بهداشتی و حمام در ساحل راه اندازی کردیم. عباس پولادی افزود: برگزاری جشن بزرگ نوروزی در ساحل به همت شورا و شهرداری برپا شده و استقبال بسیار خوبی از این برنامه شده است. وی ادامه داد: حضور اعضای شورا به همراه شهردار در میان مسافران نوروزی و گفت و گو با آنان رضایت مندی مسافران به همراه داشته است. پولادی گفت: شورا و شهرداری تاکنون یک‌هزار بطری آب معدنی و یخ بین مسافران توزیع کرده است و اگر امکاناتی نیاز داشته باشند در اسرع وقت برطرف خواهیم کرد.


۱۳۹۳/۱/۸ - ۱۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن