تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبای قم با شکست ذوب آهن از خطر سقوط گریخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر فوتبال؛ صبای قم با شکست ذوب آهن از خطر سقوط گریخت قم- ایرنا- دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی صبای قم همراه بود و این تیم با این پیروزی از خطر سقوط به دسته پایین تر گریخت.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که از ساعت 17:30 روز پنجشنبه در استادیوم یادگار امام(ره) قم برگزار شد، تیم صبای قم با پیروزی دو بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان با کسب سه امتیاز این بازی، 31 امتیازی شد و با توجه به نتایج سایر تیم های پایین تر از صبا، خیال این تیم از عدم سقوط به دسته پایین تر راحت شد.
در نیمه اول که با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تیم اصفهانی بیشترین تسلط را بر توپ و میدان داشت و پس از آن که یکی دو شوت بازیکنان ذوب آهن توسط دروازه بان صبای قم دفع شد در دقیقه 22 نیز مهدی رجب زاده، مهاجم ذوب آهن یک موقعیت تک به تک را از دست داد.
در دقیقه 43 و 44 نیز محسن بیاتی نیا مهاجم ذوب آهن اصفهان دو موقعیت مناسب تک به تک را برای تیمش از دست داد، در دقیقه 45 نیز سانتر اسماعیل فرهادی با ضربه سر خطرناک محمد صلصالی به اوت رفت.
نیمه دوم تیم صبا از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 50 به گل دست یافت و سانتر ارسالی حسین بادامکی روی یک ضربه ایستگاهی از جناح راست با ضربه سر هادی شکوری به گل تبدیل شد.
در دقیقه 72 ضربه محمد صلصالی از داخل محوطه شش قدم روی خط دروازه توسط هادی شکوری بیرون کشیده شد و شکوری یک بار دیگر در دقیقه 73 مانع از گل شدن ضربه محسن بیاتی نیا شد.
صبای قم در دقیقه 1+90 نیز یک بار دیگر موفق به گلزنی شد و روی یک ضد حمله رضا عنایتی در موقعیتی تک به تک موفق به گشودن دروازه حریف شد.
تیم ذوب آهن در دقیقه 2+90 صاحب یک ضربه پنالتی شد و این ضربه توسط مهدی رجب زاده به گل تبدیل شد اما این گل، مانع شکست تیم اصفهانی نشد.
این دیدار را ˈاشکان خورشیدیˈ با کمک های ˈبهرام کیانیˈ و ˈیعقوب سخندانˈ سوت زد و ˈروزبه چشمیˈ، ˈاکبر صادقیˈ و ˈمجید حیدریˈ از صبای قم به همراه ˈمحسن بیاتی نیاˈ از ذوب آهن اصفهان کارت زرد دریافت کردند.
یدالله سلیمانی به عنوان نماینده فدراسیون و حسین خوشخوان به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور یافته بودند.
صبای قم هفته آینده میهمان تیم مس کرمان خواهد بود و ذوب آهن نیز در اصفهان به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت. ک/4
7408 / 553
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن