تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجعلي: آماده‌ايم هواداران را شاد کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پنجعلي: آماده‌ايم هواداران را شاد کنيم
سرپرست پرسپوليس شرايط اين تيم را پس از تعطيلات ليگ خوب توصيف کرد و گفت: بازيکنان با آمادگي و انگيزه مضاعف درصددند با کسب نتايج خوب دل هواداران را شاد کنند.

محمد پنجعلي درباره شرايط پرسپوليس پس از تعطيلات ليگ اظهار کرد: خدا را شکر شرايط تيم بسيار خوب است و بازيکنان روحيه مضاعفي دارند تا با نتيجه‌گيري مناسب در سه بازي باقيمانده پايان فصل دل هواداران را شاد کنند. بازيکنان همگي تمرکزشان بر روي نتيجه گيري پرسپوليس است و به هيچ چيزي جز موفقيت تيم فکر نمي‌کنند.

به گزارش ايسنا، سرپرست پرسپوليس خاطرنشان کرد: در طول تعطيلات ليگ تمرينات منظمي را برگزار کرديم و کادر فني توانست با انجام بازي‌هاي دوستانه با نقاط ضعف و قوت تيم بيشتر آشنا شوند. در مجموع جو بسيار خوبي در ميان بازيکنان حکمفرماست و همگي انگيزه بالايي دارند تا نتايج خوبي را کسب کنيم.

وي درباره وضعيت مالي پرسپوليس نيز گفت: مشکلات مالي بسياري گريبانگير پرسپوليس است و کمک 2 ميلياردي وزارت ورزش اگرچه بسيار مورد نياز بود اما حجم بدهي‌هاي باشگاه بسيار بيشتر از اين مبلغ است. قصد داريم اين مبلغ را بين بازيکنان پخش کنيم تا مقداري از مشکلات آن‌ها کاسته شود. البته بازيکنان و کادر فني با وجود اين مشکلات به لحاظ خيل انبوه طرفداران پرسپوليس هم قسم شده‌اند به خاطر شادي هواداران بهترين عملکرد را در بازي‌هاي باقيمانده داشته باشد.

پنجعلي در پاسخ به اين سوال که آيا صحبتي براي انعقاد قرارداد فصل بعدي با بازيکنان داشته‌ايد يا خير نيز اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اين حجم مشکلات و بدهي به بازيکنان اصلا جاي اين صحبت‌ها نيست. وضعيت ما به هيچ وجه مشخص نيست و به هيچ وجه صحبت از تمديد قرارداد براي فصل بعد عاقلانه نيست. ما با کدام پشتوانه با مربي و بازيکن براي فصل بعد صحبت کنيم وقتي هنوز بازيکنان با پرسپوليس تسويه نکرده‌اند؟ ما چگونه از قرارداد جديد حرف بزنيم. البته کليه بازيکنان تلويحا اعلام کرده‌اند به شرط آنکه مشکلاتشان حل شود دوست دارند فصل بعد در پرسپوليس بمانند و فقط رسيدن به اين موضوع بستگي به شرايط دارد.

سرپرست پرسپوليس درباره ميزان شانس پرسپوليس براي قهرماني در ليگ برتر خاطرنشان کرد: ما در مجموع شرايط خوبي داريم اما هيچ تيمي نمي‌تواند اين ادعا را داشته باشد که از حاشيه امنيت برخوردار است. اينکه بگوييم ما با تيم‌هاي ضعيف‌تر بازي داريم درنتيجه شانس بيشتري براي قهرماني داريم را اصلا قبول ندارم چرا که همه تيم‌ها انگيزه مضاعفي دارند. برخي تيم‌ها به دنبال گرفتن سهميه آسيايي هستند و برخي ديگر مي‌خواهند خود را از خطر سقوط نجات دهند. به اعتقاد من در طول چند سال گذشته جذابيت ليگ تا اين حد بالا نبوده است. ما تمام سعي خود را مي‌کنيم در سه بازي آينده به حاشيه نرويم و تمرکزمان را فقط معطوف به نتيجه گيري تيم کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/07 12:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن