تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: دوست دارم در سپاهان بمانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کرانچار: دوست دارم در سپاهان بمانم
سرمربي تيم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان نشان داده که بازي‌ فوتبال را با کيفيت ارائه مي‌دهد، اما بزرگترين مشکل تيم سپاهان دريافت گل‌هاي بچه‌گانه است.

زلاتکو کرانچار در مصاحبه مطبوعاتي پيش از بازي با سايپا البرز اظهار کرد: رقابت‌هاي ليگ پس از گذشت يک ماه دوباره از سر گرفته شده است و اعتقاد دارم که تيم سپاهان به دليل اينکه در اين يک ماه سه بازي سنگين برگزار کرده است امروز در اولويت بهترين تيمهاي باشگاهي ايران قرار دارد چرا که نفراتش بسيار روي فرم هستند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: در سوي ديگر تيم‌هايي در ليگ هستند که دچار يک وقفه 40 روزه شده‌اند و هيچ رقابتي نداشته‌اند. پس در اين زمينه از سپاهان عقب‌تر هستند، اما نکته حائز اهميت اين است که آنها در مقابل تيمهايي مثل سپاهان عالي ظاهر خواهند شد و تيم‌هايي مثل سپاهان، استقلال تراکتور و فولاد را غافلگير خواهند کرد.

سرمربي تيم سپاهان با بيان اينکه بازي مقابل سايپا مي‌تواند جهت گيري سپاهان در ليگ برتر را مشخص کند، ادامه داد: بازي پيش رو از دو جهت براي سپاهان بسيار مهم است ابتدا اينکه مي‌تواند در ليگ برتر به صدر جدول نزديک شود و دوم اينکه اگر در اين بازي سپاهان پيروز شود آنگاه ما با روحيه بالاتري به دبي براي مصاف با الااهلي خواهيم رفت.

کرانچار با اشاره به نبود شجاع خليل زاده در بازي پيش رو اظهار کرد: سپاهان سه بازي باقي مانده در ليگ برتر مانند فينال مي بيندد زيرا سپاهان هميشه به فکر قهرماني در ليگ برتر است و براي اين کار بايد استارت تازه و شادابي بزند تا حداقل تلاش خود را براي قهرماني انجام داده باشد.

وي تاکيد کرد: سپاهان ابتدا به فکر قهرماني و سپس به فکر به دست آوردن سهميه ليگ قهرمانان آسيا است، اما با وجودي که بازي هاي با کيفيتي ارائه مي‌کند پيروزي به دست نمي آورد.

سرمربي تيم سپاهان اصفهان تصريح کرد: سپاهان در سه بازي آسيايي خود نشان داد که فوتبال با کيفيت ارائه مي‌کند و فوتبال بسيار خوب بازي مي‌کند، اما مشکل از جايي شروع مي‌شود که اين تيم گل‌هاي بچه‌گانه دريافت مي‌کند و اين يک مشکل اساسي که پس از اينکه اين تيم و بازيکنانش با يکديگر مچ شده‌اند پيدا شده و بايد هرچه سريعتر ترميم يابد.

کرانچار به وضعيت روحي و رواني علي احمدي اشاره کرد و گفت: احمدي طي تست‌هاي که انجام داده از روحيه بالايي بر خوردار است، اما براي اينکه مشکل تيم سپاهان حل شود، اين تيم با ترکيبي و تاکتيکي جديد در برابر سايپا به ميدان مي‌رود.

وي در خصوص مشکلات ارسال بازيکن به تيم ملي نيز اظهار کرد: امروز که من با شما صحبت مي‌کنم تا کنون براي هفت بازيکن سپاهان رواديد سفر به اتريش صادر شده است، اما متاسفانه هيچ نامه‌اي از سوي فدارسيون فوتبال ايران به باشگاه سپاهان نيامده که قرار است اين بازيکنان کجا و کي مورد استفاده قرار گيرند و فقط صحبت آن را پيش مي‌کشند.

سرمربي تيم سپاهان اصفهان در خصوص ماندنش در تيم سپاهان خاطرنشان کرد: من ميل به ماندن دارم اما مطمئنا باشگاه سپاهان به نتايج آينده من چشم دوخته است، اما اگر آنها بخواهند حتما سر ميز مذاکره مي‌نشينم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/07 12:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن