تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821000962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه مشهد فرودگاه نمونه کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۲۵ب.ظ)
نوريان: فرودگاه مشهد فرودگاه نمونه کشور است قائم‌مقام وزير راه‌وشهرسازي در امور هوانوردي و هواشناسي در بازديد از فرودگاه بين‌المللي مشهد، فعاليت در اين فرودگاه را خدمت به شيعيان جهان اسلام و خادمي علي بن موسي‌الرضا(ع) دانست.
به‌‌گزارش خبرنگار خبرگزاري موج علي‌محمد نوريان در بازديد از فرودگاه مشهد در جمع روساي ادارات و معاونين اداره‌کل فرودگاه‌هاي استان خراسان‌رضوي رفت و ضمن تبريک سال نو قدردان زحمات آنان در خدمت‌رساني به زائران، فرودگاه مشهد را فرودگاه نمونه کشور شد.
وي با اشاره به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري و با بيان اينکه فرودگاه‌ها محل تعامل فرهنگي است، گفت: بايد در راستاي تعامل فرهنگي در صنعت هوانوردي گام برداريم.
نوريان با اشاره به مشکلات موجود در صنعت هوانوردي و پذيرش مسئوليت مديران با وجود اين مسائل خاطرنشان کرد: وظيفه شما همکاران فرودگاه مشهد با توجه به استقبال زائرين علي بن موسي الرضا(ع) بسيار سنگين است.
وي دو عامل اصلي را در مديريت فرودگاهي يادآور شد و گفت: ارتباط با مردم، آموزش و آراستگي پرسنل در برخورد با مردم و همچنين آسايش مردم از نکاتي است که مديران بايد بدان توجه داشته باشند.
نوريان وضعيت فرودگاه مشهد را بسيار مطلوب توصيف از زحمات مديرکل فرودگاه‌هاي استان قدرداني کرد.
وي در پايان از ترمينال پروازهاي داخلي و سطوح پروازي فرودگاه مشهد بازديد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن