تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواداران تراکتور 12 فروردین حماسه آفرین خواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هواداران تراکتور 12 فروردین حماسه آفرین خواهند بود تبریز- ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با دعوت از فوتبال دوستان آذربایجان برای حضور پرشور در دیدار تیم های تراکتورسازی و العین، گفت: بدون تردید هواداران فهیم و متعصب تراکتور روز 12 فروردین حماسه ای دیگر در میادین ورزشی خواهند آفرید.


محمد شروین اسبقیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور پرشور و هماهنگ هواداران در بازی تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نقطه عطف تمام اقدامات صورت گرفته در این ورزشگاه است تا دوباره فوتبال آسیا را حیرت زده کنند.
وی اضافه کرد: ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از هر نظر و با تمام امکانات آماده میزبانی دیدار تیم های تراکتور سازی و العین امارات است.
اسبقیان گفت: همانند بازی نخست تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ آسیا در تبریز برای دومین بازی خانگی این تیم تمام تمهیدات، اقدامات و هماهنگی های لازم انجام گرفته تا دومین تجربه آسیایی تیم تراکتورسازی در تبریز بدون مشکل صورت گیرد.
وی ادامه داد: همدلی و همیاری مسوولان و تماشاگران فهیم آذربایجان و تلاش و کوشش کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی رمز موفقیت میزبانی شایسته ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره) و بازی های زیبای تیم تراکتورسازی است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مهر تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا بر نحوه میزبانی تبریز نشان از تجربه خوب این شهر از رقابت ها و تورنمنت های بین المللی دارد و امیدوارم این مهم در بازی های امسال نیز تکرار شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته اول از دور برگشت گروه سی رقابت های قهرمانان باشگاه های آسیا ساعت 19 روز سه شنبه 12 فروردین جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان العین امارات است.
دیدار رفت این دو تیم در دوبی با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم اماراتی پایان یافت.
تراکتورسازی با چهار امتیاز در رتبه سوم این گروه قرار دارد.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن