تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: تعطیلات لیگ برتر به ضرر همه تیم ها تمام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرفاوی: تعطیلات لیگ برتر به ضرر همه تیم ها تمام شد قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تعطیلات لیگ به ضرر همه تیم ها تمام شد و ضمن اینکه شرایط برای تیم های پایین و بالای جدول دشوار شده کیفیت دیدارها پایین خواهد آمد.


به گزارش ایرنا ˈصمد مرفاویˈ عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ˈامیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیمˈ ابراز داشت: پس از 35 روز تعطیلی لیگ برتر همه تیم ها برای شروع مجدد لیگ با مشکلاتی مواجه شده اند.
وی بیان داشت: امیدواریم در بازی فردا سه امتیاز کامل بازی را کسب کنیم و بتوانیم با یک بازی حساب شده و منطقی، پیروز میدان شده و شرایط خود در جدول را بهتر کنیم.
مرفاوی افزود: در بازی فردا بازیکن محرومی نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم که امیداوریم بازیکنان جایگزین بتوانند مشکل ما را رفع کنند.
وی با اشاره به اینکه برای فصل بعد و سرمربی گری او در صبای قم صحبتی نشده است افزود: مشکل مالی صبای قم تا اندازه مناسبی رفع شده و پیش از عید، رقمی از قراردادها به بازیکنان پرداخت شد.
سرمربی صبای قم افزود: شرایط لیگ برتر برای همه تیم های میانه و پایین جدول یکسان است اما شرایط صبا نسبت به سایر تیم های پایین جدولی بهتر است و باید هوشیارانه عمل کرده و بازیکنان ما در بازی فردا باهوش باشند.
وی بیان داشت: برای تیمی که قهرمان می شود نیز نمی شود پیش بینی کرد و شرایط این تیم ها نیز مانند تیم های پایین جدول حساس است و یک لغزش می تواند شرایط هر تیم را حساس کند.
مرفاوی ادامه داد: اگر لیگ برتر 18 تیمی بود شرایط بهتر بود و بازی ها کمتر دچار وقفه می شد و این امر بر روی کیفیت بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تأثیر گذاشته است.
دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر پنج شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار خواهد شد.ک/3
7408**380**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن