تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت 11 روزه تجهیزات آمریکایی برای ردیابی جعبه سیاه ام.اچ 370


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهلت 11 روزه تجهیزات آمریکایی برای ردیابی جعبه سیاه ام.اچ 370 کوالالامپور – ایرنا – تجهیزات نوین آمریکا برای ردیابی جعبه سیاه هواپیمای ناپدیدشده مالزی با 239 سرنشین در آب های عمیق و خطرناک جنوب اقیانوس هند وارد شهر پرت در استرالیا شد.


به گزارش ایرنا، این شهر استرالیا نزدیک ترین نقطه به محل احتمالی سقوط هواپیمای مالزی و در دو هزار و 500 کیلومتری این منطقه است. محل احتمالی سقوط پرواز ام.اچ 370 بین جنوب آفریقا، قطب جنوب و استرالیا قرار گرفته است و از جستجو برای یافتن جعبه سیاه همانند گشتن به دنبال سوزن در یک کاهدان تعبیر شده است.
تارنمای نیو استریت تایمز مالزی روز چهارشنبه اعلام کرد تجهیزات نوین نیروی دریایی آمریکا اکنون در پرث استقرار یافته است.
سیستم ردیاب بسیار قوی آمریکا که بر روی کشتی نصب می شود می تواند سیگنال های جعبه سیاه را از فاصله شش هزار متری عمق دریا تشخیص دهد.
هم اکنون 19 روز از ناپدیدشدن بویینگ 777 مالزی می گذرد و سیستم های جعبه سیاه که بر خلاف اسمش نارنجی رنگ است 11 روز دیگر انرژی برای ارسال علایم رادیویی دارد و پس از آن خاموش می شود و برای یافتن آن باید زیردریایی ها اقدام کنند.
اطلاعات جعبه سیاه می تواند کارشناسان را راهنمایی کند که بامداد روز ناپدیدشدن هواپیما چه عاملی باعث شده هواپیما از مسیر خود منحرف شود.
اطلاعات ثبت شده پرواز و صدای کابین خلبان نیز در جعبه سیاه ضبط شده است.
شاید این اطلاعات بسیاری از معماهای این پرواز را روشن کند اما کارشناسان اعتقاد دارند دلیل تغییر مسیر هواپیما در جعبه سیاه وجود نخواهد داشت چون اطلاعات پرواز شامل مسیر، ارتفاع و دیگر داده های فنی پرواز است.
آساق**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن