تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814812739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کبه: قلعه‌نويي حق دارد عصباني باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کبه: قلعه‌نويي حق دارد عصباني باشد
بازي استقلال با الجزيره به نوعي مهمترين بازي مرحله گروهي استقلال بود و نياز مبرم اين تيم به برد و کسب 3امتياز باعث حساسيت اين بازي شده بود.

در اين بازي که انصافاً استقلال مي توانست برنده بازي باشد در نهايت به نتيجه مساوي در خانه رسيد و بايد در بازي هاي آينده خود با بردن و کسب 3امتياز به هدفش برسد. در اين بازي يکي از کساني که در نيمه دوم به زمين آمد و اميد زيادي به گلزني او بود کبه مهاجم فرانسوي استقلال بود. کبه اگرچه در اين بازي خوب ظاهر شد اما با هدر دادن يک موقعيت 100درصدي آن هم در دقايق پاياني وقت اضافه خودش را زير بار فشار انتقادات برد.

در همين زمينه بوباکار کبه مهاجم استقلال به خبرنگار ورزش سه مي‌گويد: پيش از هر چيزي سال نو و عيد باستاني نوروز را به تمام ايراني ها تبريک مي گويم و براي آنها چه در زندگي شخصي و چه جام جهاني و ورزش آرزوي موفقيت دارم.اگرچه تصميم نداشتم صحبت کنم اما حرفهايي زده شد که بايد صحبت مي کردم تا بعضي از سوتفاهمات برطرف شود.

کبه در مورد توپي که گل نکرد مي گويد: اينکه فرصت را در فوتبال از دست بدهي يک اتفاق عادي است و بزرگترين مهاجمان دنيا هم موقعيت هايي شايد بهتر از اين موقعيت من از دست داده اند همين دربي ال کلاسيکو همه ديدند بنزما که اتفاقاً هموطن من هم هست چه موقعيتي را از دست داد اما خب اين طبيعت فوتبال است. البته بايد اعتراف کنم خيلي دوست داشتم آن توپ را گل مي کردم و مطمئن باشيد بيشتر از هرکسي من ناراحتم و براي من خيلي خيلي مهم بود که آن توپ را گل کنم اما نشد و قسمت نبود ومن هم از تمام هواداران و بازيکنان و کادر فني تيم عذر خواهي مي کنم و قول مي دهم که جبران کنم.

کبه در جواب خبرنگار ورزش سه مبني بر انتقاد تند مزدک ميرزايي گزارشگر بازي مي گويد: من از طريق يکي از دوستانم شنيدم و فقط مي توانم بگويم متاسفم چون آنطور که دوست من گفت ايشان يکي از گزارشگران تاپ فوتبال ايران هستند و فکر کنم اينطور انتقاد کردن حرفه اي نيست و خود ايشان هم در خلوت خودش مي تواند به اين نتيجه برسد. من بايد به ايشان بگويم من بازيکن درجه دو يا سه نيستم و فکر کنم کسي که در ليگ دسته اول فرانسه آن هم در تيم بزرگي مثل بوردو بازي کرده باشد و در تيمي مثل استراسبورگ کاپيتان بوده درجه اش معلوم است البته ايشان مي تواند خيلي راحت رزومه مرا در اينترنت ببيند. اما اين را هم دوست دارم ايشان بداند آن بازيکني که با من مقايسه کرده اند 5ميليون دلار گرفته ومن 30هزار دلار... . آن بازيکن براي ديدن خانواده و رفتن سر خاک پدر تازه از دست داده اش مشکل خروجي ندارد اما من داشتم و در زماني که آقاي قلعه نوعي به من مرخصي دادند به علت مشکلات خروجي مجبور بودم در تهران بمانم و وزنه بزنم. آن بازيکن مثل من دپرس و افسرده نبود و مدتها به خاطر نداشتن خانه و پول سرگردان نبود اينها بخشي از مشکلاتي است که من داشته ام اما خب با تمام اين احوال بازهم مي گويم من بايد آن توپ را گل مي کردم و از اينکه نشد متاسفم و جبران مي کنم.الان شرايط خوبي دارم و سعي ميکنم در بازي هاي آينده خيلي خوب ظاهر بشوم.

کبه در پايان در مورد برخورد خيلي تند قلعه نوعي در رختکن مي گويد: ايشان حق دارد که عصباني باشد و مربي من است و در مشکلات کنار من بوده و به من کمک کرده پس حالا اگر هم به خاطر يک موقعيت از دست دادن عصباني شود و سر من داد بزند حق دارد و اين در فوتبال طبيعي است. من فقط دوست دارم هواداران بدانند که تمام تلاشم را براي موفقيت تيم مي کنم و با تمام وجود جبران مي کنم.ما هنوز شانس صعود داريم و در بازي هاي آينده سعيد مي کنيم به هدفمان که صعود از اين گروه است برسيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/05 14:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن