تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله مهاجمان مسلح به یک بانک در استان کنر افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حمله مهاجمان مسلح به یک بانک در استان کنر افغانستان کابل – ایرنا – مهاجمان مسلح با حمله به شعبه ای از ˈکابل بانکˈ در شهر اسعد آباد مرکز استان کنر دو محافظ بانک را کشتند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند که این درگیری ادامه دارد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از منابع خبری محلی چند تن از مهاجمان مسلح ساعاتی پیش در شهر اسعد آباد مرکز استان کنر به شعبه ای از ˈکابل بانکˈ در این شهر حمله کردند.
بر اساس گزارشها درگیری مهاجمان مسلح و نیروهای امنیتی با هدف قرار دادن دو تن از محافظان کابل بانک شهر اسعد آباد آغاز شد که این درگیری همچنان ادامه دارد.
مقامهای مسوول در اسعد آباد با تایید حمله مسلحانه گروهی از مهاجمان مسلح به کابل بانک جزئیات بیشتری از میزان تلفات و تعداد مهاجمان ذکر نکرده اند.
گفته می شود مسیرهای منتهی به محل درگیری مهاجمان مسلح و نیروهای امنیتی در شهر اسعدآباد مسدود و منطقه تحت کنترل شدید قرار گرفته است.
صبح امروز نیز مهاجمان مسلح در حمله ای انتحاری در نزدیکی مرکز کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان و مرکز جذب نیروهای ارتش ملی این کشور در منطقه دارالامان کابل با نیروهای امنیتی درگیر شدند که این درگیری نیز هم اکنون ادامه دارد.
شاهدان از دو انفجار در نزدیکی دفتر کمیسیون مستقل انتخابات این کشور خبر دادند.
گفته می شود منزل ˈاشرف غنی احمد زیˈ کاندید ریاست جمهوری افغانستان در نزدیکی محل این رویداد قرار دارد.
بر اساس گزارش ها درگیری هم اکنون بین شش تن از مهاجمان که به مواد انفجاری و سلاح های نیمه سنگین مجهز هستند با نیروهای امنیتی و پلیس افغانستان ادامه دارد.
برخی گزارشهای تایید نشده از به گروگان گرفته شدن تعدادی از کارکنان کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان حکایت می کند.
تا کنون گزارش رسمی از میزان تلفات احتمالی و خسارات وارده منتشر نشده است.
پنج شنبه شب نیز در ساعات اولیه تحویل سال جدید 4 مهاجمان انتحاری مجهز به سلاح کمری با عبور از بازرسی های نیروهای امنیتی خصوصی هتل کابل سرینا خود را به رستوران این هتل رساندند و با شلیک به سوی حاضرین 4 تبعه خارجی و 5 تن از اتباع افغانستان از جمله یک خبرنگار افغان را به اتقاق همسر و سه فرزندش خردسالش، کشتند.
این چهار مهاجم که زیر 20 سال سن داشتند در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شدند.
شورای امنیت ملی افغانستان دستگاههای اطلاعاتی خارجی را در حمله به هتل کابل سرینا متهم کرد و گفت یک دیپلمات پاکستان چند روز قبل از این رویداد از محوطه داخل هتل کابل سرینا فیلمبرداری می کرد.
آساق/1501
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن