تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه فرهنگی، اجتماعی سال 93 آستان قدس 45 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بودجه فرهنگی، اجتماعی سال 93 آستان قدس 45 درصد افزایش یافت مشهد – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی گفت: بودجه فرهنگی و اجتماعی سال 93 آستان قدس در مقایسه با سال 92 افزون بر 45درصد افزایش یافته است.


ˈموسی شربتدارˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سیاست های فرهنگی آستان قدس رضوی حدود نیمی از بودجه مصوب امسال آستان به امور اجتماعی فرهنگی و خدمات زائران تخصیص یافت.
وی اظهار داشت: کل بودجه مصوب سال 93 آستان قدس رضوی 10 هزار میلیارد ریال در محورهای فرهنگی- اجتماعی، اماکن متبرکه، موقوفات و امور مشارکتی و توسعه مدیریت منابع تقسیم شده است.
وی افزود: سهم بودجه امور اماکن متبرکه و خدمات زائرین و امور موقوفات به ترتیب 17 و 16 درصد و سهم بخش توسعه مدیریت منابع و مشارکتی 42 درصد از کل بودجه مصوب سال جاری آستان قدس رضوی است.
وی درباره تعیین تکلیف اراضی موقوفه ای که در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دارد، گفت: قرار است با پیگیری های انجام شده، 75 درصد مبالغ بدهی در سال جاری دریافت شود.
وی ادامه داد: با برگزاری جلسات کمیته پیگیری مطالبات از دولت و دستگاه های اجرایی، تاییدیه تصرف بخش دیگری از اراضی موقوفه از دستگاه های اجرایی اخذ شده که پیگیری برای دریافت مبالغ بدهی تعیین شده این دسته از اراضی نیز ادامه دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی ادامه داد: هم اکنون 40 بسته مطالعاتی مطابق فرآیند مصوب در سند چشم انداز آستان قدس رضوی در حال انجام است.
شربتدار افزود: به منظور تحقق اهداف کلان سند چشم انداز 20 ساله آستان قدس رضوی، اقداماتی در زمینه مطالعه ظرفیت های جدید و شناسایی بهترین مدلها و الگوها در مقیاس جهانی با همکاری کمیسیون های تخصصی هفتگانه و گروه مشاوران چشم انداز در حال پیگیری است.
وی گفت: در مرحله اول با تهیه شرح انتظارات و خواسته ها و در مرحله دوم با اخذ طرح پیشنهادی از برجسته ترین پژوهشگران و نخبگان کشوری، زمینه اجرای مطالعات چشم انداز فراهم می آید.
وی همچنین عملیاتی شدن طرح جامع آموزش را به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت های شاخص مرکز آموزش ضمن خدمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی در سال جاری برشمرد.
شربتدار اظهارداشت: در این طرح روند آموزش ضمن خدمت کارکنان برمبنای تقویم آموزشی دائمی تعریف شده و بر اصول نظام مندی برای تمام سطوح سازمان از بدو تا پایان خدمت استوار است.
7489/659/ 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن