تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابن قاسم: مقابل بنيادکار غافلگير شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابن قاسم: مقابل بنيادکار غافلگير شديم
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حالي که تا دقايق پاياني مقابل بنيادکار ازبکستان از حريف خود پيش بوديم روي يک صحنه غافلگير شديم و بازي به تساوي رسيد.

حسين ابن قاسم در مورد شرايط فولاد خوزستان گفت: بدون وقفه تمرينات خود را برگزار مي‌کنيم و آماده حضور در ديدار مقابل تراکتورسازي تبريز هستيم پس از اينکه از ازبکستان بازگشتيم تمرينات تيم تا روز 2 فروردين تعطيل شد و از ‌آن پس کارمان را براي حضور در اين مسابقه آغاز کرديم.

به گزارش فارس، وي در مورد ديدار مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: بدون شک بازي خوبي را مشاهده خواهيم کرد هر دو تيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند و در شرايط مسابقه هستند متأسفانه آرش افشين بازي مقابل تراکتورسازي را از دست داد ما در مقابل بنيادکار ازبکستان غايباني مثل مهرداد جماعتي، حسن جعفري، آرش افشين و لوسين پريرا داشتيم که در اين ديدار همه اين بازيکنان به جز آرش افشين شرايط مسابقه را پيدا کردند.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اينکه در دقيقه 91 ديدار اين تيم مقابل بنيادکار ازبکستان به تساوي کشيده شد خاطرنشان کرد: اين مسئله از زيبايي‌هاي فوتبال است پيروزي ما تثبيت شده بود اما روي يک غافلگيري دروازه‌مان باز شد بازيکنان ما در اين مسابقه عملکرد خوبي ارائه کردند و مورد تشويق هواداران ازبکستاني قرار گرفتند.بنيادکار بازي مستقيم را در دستور کار داشت اما ما روي زمين کار مي‌کرديم به همين خاطر هواداران حريف از اين مسئله استقبال مي‌کردند و فولاد را مورد تشويق قرار مي‌دادند.

وي با تأکيد بر اينکه بازيکنان فولاد خوزستان انگيزه زيادي در ليگ برتر دارند عنوان کرد: بدون شک براي کسب 3 امتياز بازي به ميدان مي‌رويم اميدوارم هواداران روز مسابقه به ورزشگاه بيايند و تراکتورسازي را مورد تشويق قرار دهند. هر بازي براي ما حکم فينال را داشت و بايد در 3 بازي پاياني به پيروزي برسيم.

ابن قاسم در مورد شرايط فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا يادآور شد: اگر بتوانيم در دو بازي که ميزبان هستيم به پيروزي برسيم صعود ما قطعي مي‌شود تکيه ما روي هواداران است و با حضور آنها شانس موفقيت فولاد بالا مي‌رود.

وي در مورد اينکه با توجه به شرايط جدول ليگ برتر و اينکه وضعيت فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا در دو بازي پاياني مشخص مي‌شود، در پاسخ به اين سوال که آيا فکري براي کنار آمدن با اردوهاي تيم ملي فوتبال که از 26 فروردين آغاز مي‌شود کرده‌اند گفت: هنوز در اين مورد صحبتي نشده است ما بختيار رحماني، سوشا مکاني و مهرداد جماعتي را در تيم ملي داريم. وقتي زمان اردوهاي تيم ملي فرا رسيد براي اين مسئله فکر مي‌کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/05 11:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن