تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مسافران نوروزی از گنبد سلطانیه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان نجفلو اعلام کرد:
استقبال مسافران نوروزی از گنبد سلطانیه
زنجان - خبرگزاری مهر: مسئول كميته آمار و اطلاع رساني ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان از استقبال گسترده مسافران نوروزی از گنبد عظیم سلطانیه خبر داد و گفت: 2134 مورد بازدید از گنبد سلطانیه انجام شده است .



غلامرضا نجفلو در گفتگو با خبرنگار مهر،  افزود: روز گذشته مجموع بازديد از گنبد سلطانيه(بزرگترين گنبد آجري جهان) نسبت به تعداد بازديد كنندگان از موزه باستانشناسي مردان نمكي(عمارت ذوالفقاري) كم بوده و امروز گنبد سلطانيه گوي سبقت را از مردان نمكي ربوده است. وی ادامه داد: در سومين شب از فروردین‌ماه سال 1393 تعداد 2572 نفر گردشگر و مسافر در استان اقامت شبانه داشته‌اند که شامل 335 هتل، 165مهمانپذیر، 57هتل آپارتمان، 43 منزل استیجاری، 412 کمپ موقت، 1400 نفر اقامت در ستاد اسکان فرهنگیان و 160 نفر اقامت در 40 تخته چادر مسافرتی بوده است. نجفلو افزود: پنج مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، نه مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز بین‌راهی، یک مورد بازدید از دفاتر مسافرتی، هفت مورد بازدید از کمپ و مهمانسرا و دو مورد تذکر به مراكز اقامتي و پذيرايي در روز گذشته اتفاق افتاده است. وی  ادامه ادامه داد: در روز گذشته 6812 نفر از مجموع پنج جاذبه تاريخي و گردشگري استان كه طرح آمارگيري در آنها انجام مي شود ثبت شده است. مسئول كميته آمار و اطلاع رساني ستاد هماهنگي خدمات سفر استان زنجان اين تعداد بازديد را به ترتيب شامل: 2134 مورد بازدید از گنبد سلطانیه، 1453 مورد بازدید از رختشویخانه زنجان، 1710 مورد بازدید از موزه باستانشناسي مردان نمكي(عمارت ذوالفقاری) زنجان، 865 مورد بازدید از غار کتله‌خور در خدابنده و 650 مورد بازدید از عمارت دارايي(موزه صنایع‌دستی زنجان) عنوان كرد.

نجفلو افزود: روز گذشته مجموع بازديد از گنبد سلطانيه(بزرگترين گنبد آجري جهان) نسبت به تعداد بازديد كنندگان از موزه باستانشناسي مردان نمكي(عمارت ذوالفقاري) كم بوده است و امروز گنبد سلطانيه گوي سبقت را از مردان نمكي ربوده است.

مسئول كميته آمار و اطلاع رساني ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان در ادامه از بازگرداندن 150 میلیون ریال طلا و وجه نقد به یک مسافر ایرانشهری خبرداد و گفت: نگهبان بنای رختشویخانه 150 میلیون ریال طلا و وجه نقد را که شامل طلا به ارزش 100 میلیون ریال  و حدود 50 میلیون ریال وجه نقد بود را به صاحبش بازگرداند.

نجفلو با بیان اینکه مسافر ایرانشهری پس از بازید از موزه مردم شناسی رختشویخانه  در حیاط این مجموعه برای مدت کوتاه نشسته بود که در زمان ترک محل، کیف حاوی طلا و پول در محل جا مانده بود افزود: سرباز حفاظت این مجموعه با توجه به وظیفه، پس از پیدا کردن کیف محتوی 150 میلیون طلا و وجه نقد کیف را به صاحبش بازگردانده که با تقدیر و قدردانی  این مسافر مواجه شده است.


 


۱۳۹۳/۱/۵ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن