تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814220813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عالمیان: به کمال هندی باخته و از کاپ آسیا حذف شدم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عالمیان: به کمال هندی باخته و از کاپ آسیا حذف شدم تهران - ایرنا - نماینده غرب آسیا در رقابت های پینگ پنگ کاپ آسیا که با شرکت 16 ورزشکار برتر قاره کهن برگزار می شود،، گفت: با قبول شکست برابر کمال نماینده هندوستان از ادامه این رقابت ها باز ماندم.


نیما عالمیان در گفت و گو با ایرنا در باره رقابت های کاپ آسیا که 28 اسفندماه در چین برگزار شد با بیان اینکه سطح این مسابقات بسیار بالابود،افزود: 16 پینگ پنگ باز برترآسیا که از بهترین های دنیا نیز هستند دراین رقابت ها شرکت داشتند و من برای نخستین بار بودکه در این مسابقات شرکت می کردم از این رو کار سختی داشتم.
وی افزود: درگام نخست نماینده تایلند را با نتیجه 3 برصفر از پیش رو برداشتم اما در دیدار دوم به کمال از هندوستان برخوردم که از نظر رتبه جهانی فاصله زیادی با من دارد وبا قبول شکست برابر این حریف قدرتمند از ادامه این رقابت ها باز ماندم.
نفردوم پینگ پنگ ایران درباره نماینده کشور هندوستان که در مسابقات جهانی ژاپن نیزتیمش با تیم ایران همگروه است،اظهارداشت: کمال دارنده رتبه جهانی زیر 50 است او نزدیک به هشت سال در بوندسلیگای آلمان بازی کرده و در حال حاضر هم یکی از برترین پینگ پنگ بازان دنیا به شمار می رود.
عالمیان بااشاره به اینکه کمال در کاپ آسیا به عنوان ششمی دست پیدا کرد، اضافه کرد: ازبازی با این پینگ پنگ باز درس های خوبی گرفتم و به طور حتم در مسابقات جهانی 2014 ژاپن که با تیم هندوستان رقابت سختی برای صدر نشینی داریم از این نکات برای برتری مقابل این پینگ پنگ باز استفاده خواهم کرد.
وی نداشتن اردوی تدارکاتی مناسب، سفرهای طولانی باتیم دانشگاه آزاد برای شرکت درلیگ برتر ونداشتن تمرینات مناسب را از دیگر دلایل شکست برابر نماینده هندوستان عنوان کرد و افزود:برای شرکت دراین مسابقات اصلا اردوی تدارکاتی نداشتم ازطرفی سفرهای متعدد همراه با تیم دانشگاه آزاد مرا خسته کرده بود و بر این اساس نتوانستم نمایش قابل قبولی برابر این پینگ پنگ باز داشته باشم.البته قول می دهم اگر درمسابقات جهانی برابر این پینگ پنگ باز قرارگیرم او را شکست دهم.
ملی پوش پینگ پنگ ایران با بیان اینکه اگر ما هم بخواهیم درپینگ پنگ پیشرفت کنیم نیاز به شرکت در لیگ های اروپایی داریم،تصریح کرد :شرکت درلیگ های داخلی دیگر به پیشرفت ما کمکی نمی کند وسطح ما در همین جا باقی خواهد ماند.اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید از ایران برویم.
عالمیان درباره مقصد بعدی برادران عالمیان و شرکت در لیگ های برتر دنیاگفت: برای سال جاری برنامه های خوبی داریم و به احتمال زیاد همراه نوشاد در یکی از لیگ های معتبر اروپایی شرکت خواهیم کرد تا نکات جدیدی را بیاموزیم.
وی درباره عدم حضور نوشاد در رقابت های کاپ آسیا نیزتصریح کرد: من به عنوان نماینده غرب آسیا در این رقابت ها شرکت داشتم و نوشادبه عنوان نماینده آسیا می توانست دراین رقابت ها شرکت کند او نخستین پینگ پنگ باز در فهرست انتظار بود و در صورت انصراف بازیکنی می توانست دراین مسابقات شرکت کند.
به گفته وی مقصر اصلی عدم شرکت نکردن نوشاد دراین مسابقات فدراسیون تنیس روی میز ایران است زیرا محل اقامت و هزینه اسکان را کمیته مسابقات می پرداخت و فدراسیون ایران فقط باید هزینه سفر نوشاد را تقبل می کرد که از آن امتناع کرد و نوشاد نتوانست دراین مسابقات شرکت کند.
وی درباره حضورش درتهران نیز گفت: تیم ملی قراراست بیست و دوم فروردین ماه درمجارستان اردوی تدارکاتی 10 روزه داشته باشد ازاین رو برای امور اداری درگیر مقدمات اعزام هستیم.
عالمیان درخاتمه باردیگر از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ و این بار به دلیل عدم حمایت کافی از قهرمانان این رشته گلایه کرد و افزود: فدراسیون هیچ اردویی برگزار نمی کند،امکاناتی هم برای تمرینات دراختیار قهرمانان نمی گذارد و ما هنوز درپارکینگ خانه پدری تمرین می کنیم اما جالب تر از همه اینکه هنوز پاداش قهرمانی در رقابت های کاپ فجر را ندادند لابد باید یک خارجی قهرمان می شد تا پاداش قهرمانی پرداخت شود.
ورزشی.(4)**9144
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن