تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انياما: ايران را دست‌کم نمي‌گيريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انياما: ايران را دست‌کم نمي‌گيريم
دروازه‌بان تيم ملي فوتبال نيجريه اعلام کرد که تيمش در رقابت‌هاي جام‌ جهاني ايران را دست کم نخواهد گرفت.

وينسنت انياما بر اين باور است که دو بازي اول نيجريه در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل مقابل ايران و بوسني و هرزگوين مي‌تواند تعيين کننده صعود اين تيم باشد.

به نقل از فارس، انياما که سومين حضورش در رقابت‌هاي جام‌جهاني در ترکيب نيجريه را تجربه مي‌کند، اعلام کرد که اين دو تيم را دست‌کم نخواهند گرفت.

نيجريه در گروه F اين مسابقات قرار دارد و در اولين مسابقه در کوريتيبا به مصاف ايران مي‌رود و پس از آن به ترتيب مقابل بوسني و آرژانتين بازي خواهد کرد.

وي که در اين فصل دروازه‌بان شماره يک تيم ليل فرانسه بود، اظهار داشت: هيچ‌يک از بازي‌هاي ما چه مقابل ايران، بوسني يا آرژانتين آسان نيستند. همه تيم‌هايي که مقابل آنها به ميدان خواهيم رفت نيز مصمم هستند تا در اين رقابت‌ها نتيجه بگيرند. بايد ببينيم عقاب‌ها چطور نتيجه مي‌گيرند. تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم تا از گروه‌مان صعود کنيم.

انياما اشاره کرد که دوست دارد در دور دوم رقابت‌هاي جام‌جهاني مقابل فرانسه به ميدان برود و افزود: اميدوارم که بتوانيم از مرحله گروهي صعود کنيم. کسي چه مي‌داند شايد در دور دوم با فرانسه روبرو شديم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/04 12:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن