تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابجایی مسافران نوروزی با 150 فروند هواپیما


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جابجایی مسافران نوروزی با 150 فروند هواپیما
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: 150 فروند هواپیما با بیش از 22 هزار صندلی، مسافران را در ایام تعطیلات نوروز جابه جا می کنند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،، علیرضا جهانگیریان افزود: در طرح نوروزی امسال در بخش حمل و نقل هوایی ارایه خدمات به هموطنان از 25 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی سازمان هواپیمایی کشوری برای افزایش کیفیت خدمات در ایام نوروز، اظهار داشت: تلاش شده در ایام نوروز، هواپیماها با کمترین تأخیر عملیات پروازی خود را انجام دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال میز پاسخگو در فرودگاه های کشور مستقر شده تا در صورت بروز هرگونه تأخیر در پروازها، نماینده ایرلاین های مربوطه در این زمینه به مسافران پاسخگو باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: بازرسانی از سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شده‌اند که در ایام نوروز در فرودگاه ها مستقر هستند و تأخیرات را به صورت ساعتی رصد می کنند، ضمن اینکه امسال به همه ایرلاین‌ها تأکید کرده ایم حتماً هواپیمای پشتیبان و جایگزین در ایام نوروز پیش بینی کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری نیز در ایام نوروز در فرودگاه ها، فروش غیر قانونی بلیت را رصد خواهند کرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.

جهانگیریان اظهار داشت: امسال هیچ افزایشی در نرخ بلیت پروازهای داخلی اعمال نشده و هرگونه افزایش قیمت توسط ایرلاین ها غیرقانونی و قابل پیگیری خواهد بود.





تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن