تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804604261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند بزرگ سارقان خودروهاي سنگين در غرب استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
انهدام باند بزرگ سارقان خودروهاي سنگين در غرب استان تهران
شهریار - خبرگزاری مهر: رئيس پليس غرب استان تهران با اشاره به انهدام باند بزرگ سارقان خودروهاي سنگين، از دستگيري 11 عضو اين باند و کشف 10 دستگاه خودروي سنگين مسروقه خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر اصلاني در تشريح اين خبر اظهار داشت: در جريان اجراي طرح مقابله با سرقت توسط کلانتري 13 اميريه شهريار، پنج نفر دستگير و جهت تحقيقات بيشتر تحويل پليس آگاهي استان شدند.

رئيس پليس غرب استان تهران افزود: پس از بررسي و تحقيقات پليس، شاسي و مقاديري از قطعات 1 دستگاه خودروي کاميون بنز توسط ماموران پليس آگاهي استان در تهران کشف شد و به همين جهت پرونده وارد مرحله تازه اي شده و اکيپ ويژه اي از کارآگاهان پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار اصلاني عنوان کرد: با بررسي سوابق متهمان دستگير شده، مشخص شد يکي از آنها داراي سوابق متعدد کيفري بوده و به همراه همدستان پس از سرقت خودورهاي سنگين در تهران بزرگ و شهرستانهاي غرب استان تهران و انتقال آنها به باغي در شهرک اميريه شهريار، به اوراق و اسقاط کردن آنها مي پرداختند. این مسئول یادآور شد: متهم در بازجوئي هاي پليس به سرقت 10 دستگاه کاميون بنز و فروش آنها به مالخران در شهرستان آباده شيراز و ضايعاتي هاي شهرستانهاي شهريار، اسلامشهر و ملارد اعتراف کرد، با همکاري سرکرد باند سارقان خودروهاي سنگين 3 مالخر اموال مسروقه در شهرستان آباده شيراز و 3 مالخر ديگر در کرج و شهرک جعفريه ملارد دستگير شدند.

گفتني است با ارسال پرونده سارقان به مراجع قضائي، سارقان با قرارهاي 700 و 500 ميليون ريالي روانه زندان شدند و متهم اصلي جهت شناسائي ساير مالخران در اختيار پليس آگاهي استان قرار گرفت. کشف 4 هزار عدد لوازم آرايشي، بهداشتي و داروهاي غيرمجاز در بهارستان فرمانده انتظامي بهارستان از كشف چهار هزار عدد لوازم آرايشي، بهداشتي و داروهاي غيرمجاز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ داود عبدالمالكي با اعلام اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز بهارستان در راستاي كنترل عرضه اقلام آرايشي و بهداشتي، در ايام آغازين سال نو، در بازديد از پنج داروخانه و واحدهاي صنفي عطاري، چهار هزار عدد لوازم آرايشي، بهداشتي و داروهاي غيرمجاز كه به صورت قاچاق وارد بازار شده بود، كشف كردند.

وی ادامه داد: با کشف اقلام مکشوفه به ارزش 80 ميليون ريال دو نفر دستگير و متهمان با تشکيل پرونده به همراه داروها و مکمل هاي مشکوفه تحويل مرجع قضايي شدند. انهدام باند 4 نفره سارقان منزل با کشف 38 فقره سرقت درغرب استان تهران رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران با اشاره به انهدام باند 4 نفره سارقان منزل از کشف 38 فقره سرقت منزل در شهرهاي شهريار، ورامين و انديشه و مقاديري اموال، طلاجات و وجه نقد مسروقه خبر داد. سرهنگ خدادادي در تشريح اين خبر گفت: در پي ارسال پرونده اي در رابطه با دستگيري 4 سارق به پليس آگاهي استان، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، با بررسي دقيق سوابق افراد دستگير شده مشخص شد هر چهار نفر اهل کوهدشت بودند و در زمان دستگيري به دروغ خود را با نام ديگر به پليس معرفي کردند. وی افزود: متهمان در بازجوئي پليس دچار تناقض گوئي شدند و با تداوم تحقيقات پيراموني پليس، متهمان به جرم سرقت منزل اعتراف کردند.

این مسئول یادآور شد:با توجه به سوابق کيفري و اعلام هويت کذب توسط متهم و با کار و تحقيقات شبانه روزي ماموران، متهمان به 38 فقره سرقت منزل در شهرهاي شهريار، ورامين و انديشه و مقاديري اموال،ال سي دي، ال اي دي، دوربين هاي عکاسي و فيلمبرداري، طلاجات و وجه نقد مسروقه با شگرد تخريب درب منازل اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران اظهار داشت: سارقان پس از سرقت اموال مسروقه را در اختيار مالخران و همدستان خود قرار مي داده و با 1 دستگاه خودروي ايسوز با حضور در شهر انديشه، اموال را جهت فروش به کوهدشت منتقل مي کردند که در اين راستا با همکاري سارقان دستگير شده و با هماهنگي مقام قضائي، 2 مالخر اموال مسروقه به نام هاي " ي- ک " و م – م " در شهرستان کوهدشت دستگير شدند.


۱۳۹۳/۱/۳ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن