تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانات رهبری به ناتوی فرهنگی دشمنان فرمان عقب نشینی داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیانات رهبری به ناتوی فرهنگی دشمنان فرمان عقب نشینی داد ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند عزم ملی است و بیانات رهبر معظم انقلاب در سال جدید به ناتوی فرهنگی دشمنان فرمان عقب نشینی داد.


آیت الله سید علی اکبر قرشی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب با نگاه مدبرانه و حکیمانه جهت حرکت مسوولان را مشخص و افق روشنی در برابر کشور گشود.
وی اظهارکرد: مقابله با تهاجم فرهنگی خواسته بزرگ رهبر معظم انقلاب است و برای تحقق این مهم باید تمام نخبگان جامعه متحد شوند.
عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در طول انقلاب دست به توطئه های مختلفی زده اند تا نه تنها اقتصاد کشور را فلج کنند بلکه با ضربه زدن به فرهنگ و ارزش های دینی ملت ایران را تسلیم خود کنند، اما هیچگاه موفق نشده اند.
وی گفت: رهبری با تاکید بر ظرفیت ها ثابت کردند با اتکا به تولید داخلی و تقویت زیرساخت ها، کشور می تواند رشد کرده و نیازهای خود را تامین کند.
آیت الله قرشی جنگ نرم را جنگ دیگر استکبار عنوان کرد و افزود: دشمنان برای غارت نسل امروز و سوق دادن آنها به سوی خود با جنگ نرم وارد میدان شده اند تا اقدام به سرقت ذهن و فکر جوانان کنند به همین دلیل رهبری به مقابله با تهاجم فرهنگی تاکید کردند.
وی اظهار کرد: رهبری همچنین برای مقابله با جنگ اقتصادی حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی از تولید کنندگان را مورد تاکید قرار دادند چرا که ایران اسلامی از توانمندی های شایسته ای برخوردار است.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان با سرمایه گذاری در مقوله فرهنگ قصد تغییر فکر جوانان را دارند، گفت: مسوولان فرهنگی تمام وزارتخانه ها و مردم باید در زمینه خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان تلاش کنند.
وی ادامه داد: مسئله فرهنگ یعنی رفتار، گفتار و اعمال جامعه که در قالب هایی مانند هنر و ورزش نمود پیدا می کند، حتی می توان عنوان کرد موضوع های فرهنگی با پوست و گوشت و خون یک جامعه عجین است، بنابراین مسئله فرهنگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: به دلیل مهم بودن مقوله فرهنگ، دشمنان در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند و به عبارتی بعد از جنگ نظامی در موضوع جنگ نرم تمرکز کرده اند و می خواهند فکر جوانان کشور را تغییر دهند تا بتوانند به خواسته هایشان برسند، بنابراین برای مقابله با این اقدامات باید برنامه ریزی لازم انجام شود.
وی یادآوری کرد: به دلیل اینکه دشمنان به طور همه جانبه می خواهند به فرهنگ کشور آسیب برسانند بنابراین علاوه بر مسوولان فرهنگی کشور تمام وزارتخانه ها، نخبگان و مردم باید تلاش کنند با اتحاد و یکدلی به مقابله با جنگ نرم بپردازند.
8135/581/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن