تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه «گنج جنگ» در یادمان والفجر 8 اروندکنار گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان سرهنگ شیروی خبر داد:
نمایشگاه «گنج جنگ» در یادمان والفجر 8 اروندکنار گشایش یافت
اروندکنار – خبرگزاری مهر: مسئول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار از برپایی نمایشگاه «گنج جنگ» در این یادمان خبر داد.



سرهنگ مرتضی شیروی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این نمایشگاهی بقایای باقی مانده تجهیزات و یادگاران شهدا در معرض دید مراجعه کنندگان گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با شیوه های مبارزاتی و تجهیزات مورد استفاده در زمانجنگ تحمیلی آشنایی پیدا می کنند.

شیروی با اشاره به عرضه برخی کتب مرتبط با دفاع مقدس در این یادمان اظهار کرد: در بخشی دیگر از این یادمان، نمایشگاهی در قالب نمایش ماکت عملیات والفجر 8 و نحوه طراحی و تاکتیک جنگی این عملیات و صحنه های نبرد دریایی رزمندگان با دشمن در خلیج فارس به صورت کاملا ابتکاری و زیبا  بر روی شن طراحی و به نمایش در آمده است.

به گفته مسئول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار، تاکنون 500 هزار نفر ار کاروانهای راهیان نور از یادمان والفجر 8 در اروندکنار بازدید کرده اند و در جریان این بازدیدها راویان به بیان نحوه طراحی و اجرای موفقیت امیز عملیات والفجر 8، حناسه سازی رزمندگان اسلام و ایثارگری شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

شیروی از طراحی چادر دارالقرآن در جوار مزار هشت شهید گمنام عملیات الفجر8 در محل این یادمان خبر داد و تصریح کرد: زائران با حضور در این چادر به قرائت قرآن می پردازند و آن را به روح طیبه و پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تقدیم می کنند.

وی یادآور شد: عملیات والفجر 8 در بیستم بهمن ماه سال 1364 با موفقیت به انجامرسید ودر جریان این عملیات منطقه فاو عراق به تصرف نیروهای رزمنده کشورمان درآمد.


۱۳۹۳/۱/۳ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن