تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: از هواداران عذرخواهي مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: از هواداران عذرخواهي مي‌کنم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از همه هواداران بابت اتفاق تلخ اخير عذرخواهي مي‌کنم.

علي دايي پس از اولين تمرين پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد سال نو را به تمام هم‌ميهنان عزيزم و مخصوصاً اصحاب رسانه و صداوسيما تبريک عرض کنم ان‌شاءالله مردم سال بسيار خوبي را سپري کنند و در سال 93 موفق و مؤيد باشند.

به گزارش فارس، وي افزود: خدا را شکر با جديت تمرين‌مان را شروع کرديم و تلاش مي‌کنيم تا با همه وجودمان در سه بازي آينده به ميدان برويم. ان‌شاءالله بتوانيم سالي خوب و خوش را پشت‌سر بگذاريم.

وي افزود: من بايد سال جديد را به تمام طرفداران‌مان تبريک بگويم که در طول فصل پشت‌سر ما بودند اميدوارم در سه بازي آينده نيز ما را حمايت کنند تا ان‌شاءالله به مقام‌هاي بالاتر از جمله قهرماني برسيم.

دايي در مورد مصدومان پرسپوليس نيز گفت: متأسفانه در يک ماه گذشته چند مصدوم را در اختيار نداشتيم و ان‌شاءالله در سال 93 اين مشکلات براي ما نباشد و حل شود.

دايي در پاسخ به سؤالي که آيا قول مي‌دهيد که امسال قهرمان شويد، گفت: ما با قول و قرار فوتبال بازي نمي‌کنيم فصل را خوب شروع کرديم ما قول ميدهيم با تمام وجودمان در سه بازي آينده با عنايت خداوند بزرگ به نتايج خوب برسيم. البته هرچه آن بالاسري بخواهد همان اتفاق مي‌افتد.

وي در خصوص درگيري دو بازيکن پرسپوليس و حواشي اخير نيز گفت: متأسفانه تيم ما در يک ماه اخير حواشي زيادي داشته چون فشار روي بازيکنان‌مان زياد است اتفاقي که در بازي با نفت افتاد خيلي وقت بود که من در فوتبال نديده بودم اصلاً از اين دو بازيکن بعيد بود که دست به اين کار بزنند به همين دليل با بچه‌ها حرف زديم و آنها را به کميته انضباطي واگذار کرديم تا با تصميمي که مي‌گيرند ضرر نکنيم.

وي افزود: البته اين دو بازيکن بايد تنبيه مي‌شدند خوشبختانه فهميدند که نبايد ديگر اين کارها تکرار شود من از مردم و هواداران عذرخواهي مي‌کنم که اين اتفاق افتاد خوشبختانه تصميم درستي هم کميته انضباطي گرفت تا ان‌شاءالله با کمک دو بازيکن و تصميم کميته انضباطي ديگر شاهد اين مسائل نباشيم.

دايي در پايان خاطرنشان کرد: ما همه بايد با تمام وجودمان در سه بازي آينده به پرسپوليس کمک کنيم و شاهد اينگونه اتفاقات نباشيم البته اگر من مي‌خواستم تصميم بگيريم تصميم اين بود که هر دو بازيکن را کنار بگذارم که بچه‌ها با من حرف زدند و با توجه به اهميت سه بازي چون بايد نتايج خوبي بگيريم از تصميم‌ انصراف شدم و آن را انجام ندادم اميدوارم ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/02 18:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن