تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814683378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويانيان و شيريني رفتار خوبي با ما نداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رويانيان و شيريني رفتار خوبي با ما نداشتند
کد خبر: ۳۸۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ - 22 March 2014


رضا نورمحمدي در مورد بازي دوستانه پرسپوليس مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازي خوب، قوي و جانداري بود و به نظرم پيش از بازي با داماش به چنين مسابقه‌اي نياز داشتيم تا شرايط‌مان را بسنجيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي در واکنش به درگيري پيام صادقيان و رضا حقيقي در جريان اين مسابقه اظهار داشت: نمي‌دانم چطور اين اتفاق افتاد. ما حواس‌مان به بازي بود که اين درگيري به وجود آمد. در مورد دليل زدوخورد صادقيان و حقيقي حرفي ندارم اما بايد بگويم اين 2 بازيکن جوان هستند. درست است که اشتباه بزرگي انجام دادند اما نبايد کاري کنيم تا فوتبال‌شان نابود شود. مسئولان بايد در کنار يک برخورد محکم به اين قضيه منطقي نگاه کنند.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره وضعيت مالي‌اش تصريح کرد: اوضاع همچنان خراب است و واقعاً نمي‌دانيم بايد در اين مورد به چه کسي گلايه کنيم. متاسفانه در اين فصل پول درست و حسابي نگرفته‌ايم و مشکلات زيادي داريم. مشکل ماشين‌ها نيز همچنان به قوت خود باقي است. ما از مسئولان قبلي باشگاه 2 ماشين گرفتيم که هر 2 به مشکل خورد. خدا را شکر با تلاش آقاي پروين مشکل يکي از ماشين‌ها حل شد اما مشکل ماشين ديگر همچنان پابرجاست.

نورمحمدي ادامه داد: نمي‌خواستم از شخص خاصي نام ببرم اما آقايان رويانيان و شيريني رفتار خوبي با ما نداشتند. آنها ماشيني که 90 ميليون ارزش داشت را به ما 110 ميليون تومان فروختند که اين اصلاً درست نبود. من با احتساب اين ماشين‌ها امسال 20 درصد از باشگاه پول گرفته‌ام که حالا به 10 درصد کاهش پيدا کرده است. واقعاً نمي‌دانم چه کسي پاسخگوي مشکلات ما خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن