تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815260067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض مورينيو به تصميم اتحاديه فوتبال انگليس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعتراض مورينيو به تصميم اتحاديه فوتبال انگليس
ژوزه مورينيو سرمربي تيم فوتبال چلسي اعلام کرد به اتهام رفتار نامناسب که اتحاديه فوتبال انگليس در پي اخراج در ديدار شنبه شب برابر آستون ويلا عليه وي مطرح کرد اعتراض خواهد کرد.

در اين ديدار پس از آنکه راميرس هافبک چلسي از داور کارت قرمز دريافت کرد مورينيو ضمن ترک محوطه فني براي اعترض وارد زمين شد و کريس فوي داور اين بازي او را از روي نيمکت مربيان اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاري رويترز از‌ لندن،‌ مورينيو با اعلام اينکه اين اتهام را قبول ندارد گفت: «روز دوشنبه طي جلسه اي از خود دفاع خواهم کرد و اکنون قصد ندارم در اين خصوص چيزي بگويم.»

اتحاديه فوتبال انگليس در بيانيه اي اعلام کرد، وارد شدن مورينيو به زمين بازي در حدود دقيقه 90 بازي برابر آستون ويلا و نزديک شدن وي به داور رفتار نامناسبي بود.

بر اساس قوانين اتحاديه فوتبال انگليس مربيان اجازه ندارند در طول برگزاري مسابقه از محوطه فني مشخص شده خارج شوند.

با اين حال مورينيو پس از بازي با آستون ويلا اعلام کرد علاوه بر او چندين نفر ديگر نيز از محوطه هاي تعيين شده براي کادر فني خارج شده بودند.

سر مربي چلسي گفت: «من چند متر به داخل زمين رفته بودم اما به جز من حدود 10 نفر ديگر نيز آنجا بودند. علاوه بر من دو دستيار من به همراه پل لامبرت (سرمربي آستون ويلا) و دستياران او نيز وارد زمين شده بودند. اتفاق ديگر آن لحظات اين بود که گابريل آگبونلاهور از پشت به راميرس حمله کرد. »

مورينيو گفت: «اگر من به سبب حضور در زمين اخراج شدم چرا ديگران اخراج نشدند و چرا بازيکني که به بازيکن ديگر حمله کرد از زمين اخراج نشد؟»

مورينيو درخواست کرد فوي که ويليان مهاجم برزيلي چلسي را نيز اخراج کرد از اين پس نبايد بازي هاي اين تيم را قضاوت کند.

اين دومين بار است که مورينيو دراين فصل از رقابت هاي ليگ برتر انگليس از زمين اخراج مي شود. وي ماه اکتبر نيز در ديدار برابر کارديف سيتي از روي نيمکت اخراج و هشت هزار پوند جريمه شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/01/01 18:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن