تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802697653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز آیت الله حسینی همدانی:
عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی است
کرج - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در البرز گفت: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است بنابراین عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه رسیدن به اهداف اقتصاد مقاوتی است و وظیفه مسئولین تلاش برای رسیدن به این مهم است.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نخستین نماز جمعه در سال جدید با تبریک نوروز سال 1393 به نمازگزاران، با بیان این مطلب اظهار داشت: از سوی مقام معظم رهبری سال جدید به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است که برای رسیدن به این مهم باید همه مردم و مسئولین دست به دست هم تلاش کنند. وی در ادامه تاکید کرد: با برنامه ریزی درست باید برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و با تکیه بر فرهنگ دینی، پوزه استکبار و دشمنان اسلام که مدام از گزینه های روی میز سخن به میان می آورند، به خاک بکشانیم. حسینی همدانی تصریح کرد: باید مدیریت جهادی در کشور حاکمفرما شود و وظیفه مسئولین و مدیران در هر پست و مقامی تلاش برای رسیدن به این مهم است. مسئولین و مردم بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنند امام جمعه کرج با اشاره به رعایت قوانین و اصول فرهنگ غنی اسلامی، یادآور شد: همه مسوولان و مردم باید بر اساس خواسته های دینی، رهنمود های مقام معظم رهبری و عالمان دلسوز اسلام تلاش کنند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتصاد در جامعه اسلامی از درجه اهمیت بالای برخوردار است به طوری که اقتصاد سالم موجب حفظ پایه های اجتماعی می شود و بالعکس مردم را دچار مشکل می سازد.

حسینی همدانی بیان کرد: پیامبر اسلام (ص) همیشه از خداوند خواهان فراوانی نان و نعمت بوده اند به طوری که همگان می دانند مشکلات اقتصادی به دین و فرهنگ عامه مردم آسیب وارد می کند.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به تحریم های استکباری علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: عدم استقلال اقتصادی باعث فشارهای زیادی می شود به همین منظور ما باید با برنامه ریزی اصولی و پرهیز از اسراف، تحریم ها را از سر راه برداریم.

شناسایی و استفاده مطلوب از ظرفیت های خدادادی کشور باعث شکوفایی اقتصاد می شود حسینی همدانی اضافه کرد: شناسایی و استفاده مطلوب از ظرفیت های خدادادی کشور موجب رشد و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی خواهد شد.

وی یادآور شد: اقتصاد در جوامع از اهمیت بالایی برخوردار است اما نباید فراموش شود که فرهنگ دینی بر اقتصاد همیشه تقدم دارد.

امام جمعه کرج در ادامه گفت: اعتقاد راسخ به خداوند و توجه به ارزشهای دینی و فرهنگی در جامعه موجب کمال و سعادت ابدی برای جوامع اسلامی می شود.

حسینی همدانی یادآور شد: فرهنگ دینی در جامعه اسلامی در جایگاه اول قرار گرفته است و همیشه فرهنگ دینی باورهای مردم را در مسیر درست هدایت می کند.

نماینده ولی فقیه در البرز تاکید کرد: برای ارتقاء فرهنگ عامه در جامعه توجه به مسائل دینی و فرهنگی در دانشگاهها ضروری است و همچنین در مراکز اداری باید با تکریم ارباب رجوع تاثیرات خوبی را به بار آوریم.

ستاد نماز جمعه کرج در سال جدید برنامه های فرهنگی را در دستور کار خود دارد حسینی همدانی اظهار داشت: برای تقویت پایه های فرهنگی در جامعه، خدمات رسانی مطلوب به مردم، نظارت مناسب بر مراکز عرضه کالاهای فرهنگی و رعایت موازین دینی و فرهنگی در فروشگاهها و مراکز تجاری ضروری است.

این مسئول ادامه داد: در بخش مدیریت جهادی و امور فرهنگی، ستاد نماز جمعه کرج برنامه های فرهنگی مناسبی در سال جدید در دستور کار خود قرار داده است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: باید فرصت های فرهنگی برای نخبگان و جوانان فراهم شود تا میزان مشارکت مردم به ویژه جوانان در امور فرهنگی افزایش یابد.

حسینی همدانی در پایان با اشاره به شروع فصل بهار، اظهار داشت: سرسبزی و طراوت و تازگی طبیعت از جلوه های خداوندی است که تفکر در زمینه قیامت را در دل مومنان زنده می کند و باعث می شود همیشه به یاد خدا و روز مرگ باشیم و روزگار را به غفلت پشت سر نگذاریم.
 


۱۳۹۳/۱/۱ - ۱۵:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن