تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد و فرهنگ دو اصل تعالی کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ابرکوه : اقتصاد و فرهنگ دو اصل تعالی کشور هستند یزد- ایرنا- امام جمعه ابرکوه گفت: اقتصاد و فرهنگ دو پایه و اصل توفیق و تعالی برای کشور هستند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تبریک سال نو و اشاره به اینکه سال جدید باعنوان سال اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است ،اظهار داشت : باید همه ما کمر همت ببندیم تا با خلق حماسه اقتصادی افتخاری ماندگار و سرافراز را برای کشور و یاس و ناکامی و سرافکندی را برای بد خواهان به ارمغان آوریم.
وی با اشاره به عنوان دیگر سال که سال فرهنگ است افزود: فرهنگ رمز اعتلا و نماد استقلال کشور است و استقلال فرهنگی است که استقلال سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را به دنبال دارد.
حسینی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با التزام و توجه عملی به سفارش مقام معظم رهبری و شعار سال،بتوانیم به خودیابی فرهنگ برسیم . خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: ما بر این باوریم که راهکار برون رفت کشور از مشکلات و تنگنا های اقتصادی ، توجه عملی به اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشی و محرومیت پذیری نیست بلکه برای عموم بویژه برای طبقات ضعیف گشایش است.
حسینی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای مصرف نکردن نیست و به معنای بد مصرف کردن است اضافه کرد: حقیقت این است که کشورمان گران اداره می شود و طی سه دهه از پیروزی انقلاب بویژه بعد از مقطع جنگ تحمیلی مدیریت مطلوبی برای سامان دادن به نظام اقتصادی کشور اعمال نشده است .
امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: طی سالهای گذشته کنترل قیمت ها و مهار تورم و تثبیت قیمت ها برای کشور و ملت رویائی شد و این شرایط در حالی بود که در دوران جنگ و دفاع مقدس بویژه در مدیریت اجرائی و ریاست جمهوری مقام معظم رهبری ، به رغم مشکلات پیچیده ناشی از جنگ که مثل آن را هرگز در دو دهه گذشته نداشتیم ، مشکلات این چنینی از تورم و گرانی و فشار زندگی بر گرده مردم را نداشتیم.
وی به فرارسیدن ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: محبت به حضرت زهرا (س) به عنوان محور اهل بیت (ع) ،جلوه محبت به اهل بیت است. ک2
7539/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن