تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح کنترل بهداشتی فرآورده های دامی با 33 اکیپ در اردبیل اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل صالحی:
طرح کنترل بهداشتی فرآورده های دامی با 33 اکیپ در اردبیل اجرا می شود
اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از اجرای طرح طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی با ساماندهی 33 اکیپ ثابت و سیار در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، صادق صالحی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بازرسان و ناظران بهداشتی دامپزشکی اردبیل اضافه کرد: این اکیپ ها در قالب 58 بازرس بهداشتی نظارت بر فرآورده های خام دامی در ایام نوروز را تشدید می کنند. وی هدف از تشدید کنترل و اجرای طرح های نظارتی را عرضه فرآورده های خام دامی سالم به مسافران و شهروندان در این ایام دانست و تاکید کرد که در این طرح مراکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی از قبیل سردخانه ها، کارگاه های فرآوری و بسته بندی، کشتارگاه های دام و طیور، فروشگاه ها و مراکز عرضه  تحت پوشش بوده و مورد بازدید مستمر قرار می گیرند. مدیر کل دامپزشکی استان ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی، تامین امنیت غذایی جامعه و کاهش شیوع بیماری های مشترک را از دیگر اهداف اجرای این طرح نظارتی عنوان کرد و متذکر شد: این طرح نظارتی همزمان با سراسر کشور از 26 اسفندماه در این استان اجرا می شود. وی از برخورد شدید قضایی با متخلفان حوزه سلامت و امنیت غذایی خبر داد و تصریح کرد: در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده و هیچ اغماضی در این زمینه اعمال نخواهد شد. صالحی همچنین با بیان اینکه نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در طول سال انجام می شود، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 48 هزار بازدید بهداشتی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در استان انجام شده است. وی عنوان کرد: در مجموع این نظارت ها نیز بیش از 60 تن فرآورده های خام دامی آلوده و غیر بهداشتی کشف و معدوم شده و در این راستا 174 متخلف حوزه سلامت و امنیت غذایی به مراجع قضایی معرفی شده اند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن