تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین های ویژه تحویل سال دریادمانهای شهدا و مراکز اسکان راهیان نوربرگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین های ویژه تحویل سال دریادمانهای شهدا و مراکز اسکان راهیان نوربرگزار می شود اهواز - ایرنا - آیین های ویژه تحویل سال نو در یادمان های شهدا و مراکز اسکان راهیان نور در خوزستان و ایلام برگزار می شود.


مسوول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در تمام یادمان های دفاع مقدس و مناطق اسکان و تجمع کاروان های راهیان نور در استان خوزستان مراسم ویژه تحویل سال نو از جمله هفت سین جبهه و جنگ و پخش مستقیم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را داریم.
احمد رحیمی زاده افزود: امشب در این اماکن آیین اغاز سال نو با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه، آیت الله حایری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس، مرتضی آقاتهرانی، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از استادان اخلاق حوزه و چند نفر از مداحان نظیر حاج مهدی سلحشور و حاج حسین سازور برگزار و آیین های سخنرانی و مداحی نیز خواهیم داشت.
وی با اشاره به سیر فزاینده ورود مردم و کاروان های راهیان نور از گروه های مختلف دانشگاهی، مسجدی و بسیجی به یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور گفت: خوشبختانه فرهنگ شهدا و ارزش های دفاع مقدس در کشور هنوز زنده و پویاست و این حضور مردم در این برهه از سال در یادمان ها نیز گواهی براین گفته است.
وی گفت: برنامه های راهیان نور حول محوراستکبار ستیزی، ولایت فقیه، دفاع مقدس و ترویج سبک زندگی اسلامی به تاسی از فرهنگ شهدا تدارک دیده شده و تمام فعالیت های فرهنگی ما نیز برهمین محورها متمرکز و تدوین شده است.
مسوول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به تقارن این ایام با ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های ایام فاطمیه و گرامیداشت بانوی دو عالم نیز در برنامه های فرهنگی ویژه این کاروان ها دیده شده است.
اعزام کاروان های راهیان نور در فصل جاری از پنجم اسفند ماه شروع و تا 15 فروردین ماه 93 ادامه دارد.
587/642/643
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن