تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرگوسن بيش از مويس مقصر بحران منچستر است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرگوسن بيش از مويس مقصر بحران منچستر است
نتايج يک نظرسنجي در انگليس نشان مي‌دهد که گروه زيادي از هواداران منچستريونايتد سرمربي اسطوره‌اي منچستريونايتد را مقصر بحران حال حاضر اين تيم مي‌دانند.

در نتايج نظرسنجي کانون هواداران منچستريونايتد با نام Red Issue مشخص شد که نزديک به نيمي از هواداران اين تيم سرالکس فرگوسن را مقصر ناکامي‌هاي پي‌درپي شياطين سرخ مي‌دانند.

به نقل از تسنيم، در اين نظرسنجي 40.57 درصد شرکت‌کنندگان سرالکس فرگوسن را به خاطر معرفي ديويد مويس به عنوان جانشين خود روي نيمکت منچستريونايتد مقصر دانسته‌اند. اين در حالي است که 32.55 درصد از شرکت‌کنندگان خانواده گليزر را به عنوان مقصر اين ناکامي‌ها معرفي کرده‌اند.

ديويد مويس اما در اين بين تنها از سوي 17.45 درصد از هواداران به عنوان مقصر افت شديد شياطين سرخ که 18 امتياز با چلسي صدرنشين جدول رده‌بندي ليگ برتر فاصله دارد، در فصل جاري شناخته شده است. در رتبه آخر هم هواداران با 1.42 درصد آرا به عنوان مقصران ناکامي‌هاي منچستريونايتد معرفي شده‌اند.

علاوه بر اين‌ها، هواداران افراد ديگري را هم به عنوان مقصران بدترين فصل منچستريونايتد در يک دهه اخير معرفي کرده‌اند. يکي از نکات جالب نظرسنجي آن است که تنها 4.25 درصد از افرادي که راي داده‌اند، بازيکنان منچستريونايتد را به عنوان مقصران بحران تيم دانسته‌اند. اِد وودوارد، مدير اجرايي تيم منچستريونايتد هم از سوي 3.77 درصد هواداران متهم ناکامي شياطين سرخ عنوان شده است.

منچستريونايتد در اين فصل نه تنها هيچ شانسي براي قهرماني در ليگ برتر ندارد بلکه از تمامي جام‌هاي داخلي نيز حذف شده است و امشب براي بقا در ليگ قهرمانان اروپا در دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي به مصاف المپياکوس يونان مي‌رود که در بازي رفت موفق شد شياطين سرخ را با 2 گل شکست دهد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1392/12/28 18:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن