تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: سیاست بومی گرایی باشگاه گسترش فولاد تبریز کمک شایانی به فوتبال خطه آذربایجان کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تارتار: سیاست بومی گرایی باشگاه گسترش فولاد تبریز کمک شایانی به فوتبال خطه آذربایجان کرده است تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در فصل جاری لیگ برتر گفت: سیاست بومی گرایی باشگاه گسترش فولاد تبریز کمک شایانی به فوتبال خطه آذربایجان کرده و من هم این روال را ادامه می دهم.


به گزارش ایرنا، «مهدی تارتار» روز چهارشنبه اضافه کرد: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل جاری، بازی های خوبی انجام داده و از وقتی که سرمربی این تیم شده ام، از نزدیک شاهد تلاش مضاعف بازیکنان برای پیروزی و سربلندی تیم هستم و در مجموع از عملکرد آنها رضایت دارم.
وی گفت: بازیکنان بومی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز جزو نفرات تاثیرگذار تیم بوده اند و این را باید حاصل سیاست بومی گرایی باشگاه گسترش فولاد تبریز بدانیم.
تارتار اظهار کرد: تفکرات من هم به نوعی است که هر تیمی رفتم، به بازیکنان بومی اهمیت بیشتری دادم و نتیجه اش را هم دیدم.
وی تاکید کرد: در شهر تبریز هم بازیکنان مستعد و تاثیرگذار خوبی وجود دارند که می توانند برای تیم های این شهر مفید واقع شوند.
وی افزود: من این تفکر را در تبریز و تیم گسترش فولاد ادامه می دهم و سعی خواهم کرد نفرات بومی دیگری را که در سایر لیگ های کشور مشغول بازی هستند، با گزینش به جمع بازیکنان این تیم اضافه کنم و سیاست باشگاه را ادامه دهم.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که از بدو حضور خود در این تیم توانسته نتایج خوبی کسب کند، خاطرنشان کرد: ما در کادر فنی تیم نفراتی همچون داریوش اسفندیاری، ناصر فرشباف و کوروش برمک را به عنوان مربیان بومی در اختیار داریم و قصد داریم یک مربی بومی دیگر را به مجموعه کادر فنی اضافه کنیم.
تارتار گفت: ما می خواهیم فصل بعد طبق اهداف باشگاه پیش برویم و حضوری پرقدرت در مسابقات خواهیم داشت.
587
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن