تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816188478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزيدگان استاني مسابقات قرآن بسيج قم معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۵۹ب.ظ)
از سوي معاونت تعليم و تربيت بسيج سپاه استان؛ برگزيدگان استاني مسابقات قرآن بسيج قم معرفي شدند مسئول برگزاري مسابقات قرآني معاونت تعليم و تربيت بسيج سپاه استان قم، اسامي برگزيدگان مرحله استاني مسابقات قرآن کريم حلقه هاي تربيتي صالحين را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج‏، حجت الاسلام سيد محمد باقر اکبري با اعلام زمان اجراي مسابقات گفت: اين مسابقات با حضور برگزيدگان مرحله ناحيه اي، روز جمعه 16 اسفند در مرکز آموزشي آيت الله سعيدي قم برگزار شد.
وي به اسامي منتخبين مسابقات قرآن اشاره کرد و گفت: در رشته حفظ کل قرآن کريم، احمد و مهدي معتمدي از حوزه دو شهيد قرباني به مقام هاي اول و سوم رسيدند و علي نظرزاده بسيجي حوزه 13 عنوان رتبه دوم را از آن خود کرد.
اکبري با اعلام نتايج مسابقات حفظ 20 جزء گفت: در اين رشته، سيد حيدر حسيني طاهر و محمد نيکخواه از حوزه چهار رتبه هاي اول و سوم را کسب نمودند و سيد جواد خضري بسيجي حوزه پنج شهيد رجايي موفق به کسب رتبه دوم شد.
وي با بيان اينکه در رشته حفظ 10 جزء محمد رضا اميرخاني از ناحيه بسيج دانشجويي به عنوان نفر اول انتخاب شد، به نفرات برگزيده حفظ پنج جزء اشاره کرد و ادامه داد: محمد باقر رضايي منفرد از حوزه چهار، محمد مهدي کربلايي از حوزه پنج و ياسر حاجي عسکري از حوزه 25 حائز بيشترين امتياز اين رشته گرديدند.
مسئول برگزاري مسابقات قرآني معاونت تعليم و تربيت بسيج سپاه استان قم آخرين رشته مسابقات حفظ را حفظ جزء سي ام قرآن کريم عنوان کرد و بيان داشت: در اين رشته حسين حسيني و محمد معتقدي از حوزه پنج به مقام اول و سوم رسيدند و محمد حسين رمضاني از ناحيه امام رضا(ع) به عنوان نفر دوم برگزيده شد.
وي با اشاره به برگزاري مسابقات قرآن کريم در رشته قرائت ابراز داشت: در مسابقات قرائت بالاي 16 سال، مجتبي شعاعي، از حوزه 16 و امير حسين فتحعلي و هاشم کوهي از حوزه چهار شهيد ورزنده به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را کسب نمودند.
اکبري ادامه داد: در رشته قرائت زير 16 سال نيز محمد مهدي اجرايي و اميرحسين رجبي از حوزه چهار به مقام هاي اول و سوم رسيدند و علي محمد قلي از حوزه يک شهيد ابراهيمي عنوان نفر دوم را از آن خود کرد.
وي در پايان به نتايج مسابقات مفاهيم اشاره کرد و يادآور شد: در مسابقه مفاهيم اجزاء يازدهم تا پانزدهم قرآن کريم، مهدي نيکو صحبت ايراني و محمد کثيري از حوزه چهار شهيد ورزنده نفرات اول و دوم شناخته شدند و حجت قهرماني از حوزه پنج شهيد رجايي نيز عنوان رتبه سوم را از آن خود کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن