تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس زينت جاده و تامين کننده امنيت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۵ب.ظ)
مديرکل راه و شهرسازي استان قم: پليس زينت جاده و تامين کننده امنيت است مديرکل راه و شهرسازي استان قم گفت: پليس زينت جاده و تامين کننده امنيت و کارگزار قوانين تعريف شده مي باشد که در سايه تعامل و تعاوني که همواره بين اين دو نيروي خدمتگزار جاده اي وجود داشته است مي توان شاهد تامين ايمني تردد و تسهيل ترافيک سفرهاي برون شهري بود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان قم، چهارمين جلسه آمادگي اکيپ هاي نوروزي (پليس راه-راهداري) در سالن اجتماعات اين اداره کل برگزار گرديد، در اين جلسه که سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم و تني چند از معاونان و ديگر فرماندهان اين نيرو نيز حضور داشتند.
محمدامين نصراللهي زاده مديرکل راه و شهرسازي استان ضمن عرض خوشامد و استقبال از تشکيل چنين جلساتي گفت: بي ترديد تعامل في مابين پليس راه و راه و شهرسازي براساس اهداف مشترک اوليه اي بنا نهاده شده است که به تعبيري آنان را فاميل و خويشاوند ساخته است .
وي در ادامه افزود: پليس زينت جاده و تامين کننده امنيت و کارگزار قوانين تعريف شده مي باشد که در سايه تعامل و تعاوني که همواره بين اين دو نيروي خدمتگزار جاده اي وجود داشته است مي توان شاهد تامين ايمني تردد و تسهيل ترافيک سفرهاي برون شهري بود.
در ادامه جلسه سردار مجتبايي فرماندهي انتظامي استان قم نيز ضمن ابراز خرسندي و استقبال از تشکيل جلساتي از اين دست که مي تواند در تامين امنيت و ايمني جاده اي نقش داشته باشد گفت: بي ترديد رابطه نهاديه و زيربنايي دو نيروي خدمتگزار جاده يعني پليس راه و راهداري از اولويت خاصي در کاهش سوانح جاده اي و افزايش ايمني تردد دارد.
وي در ادامه افزود: تاکنون موردي پيش نيامده است که موجبات تنش و تقابل اين دو نيروي موثر جاده اي را فراهم آورده باشد .
سردار مجتبايي گفت: تعاون و تعامل مناسب اداره کل راه و شهرسازي و نيروي انتظامي استان، هر گونه تقابل ممکنه را مانع شده و من بعد نيز انشاءاله اينگونه خواهد بود.
وي با اشاره به اهميت محورهاي جاده اي استان قم گفت: با آنکه همه مسئولان عالي رتبه به اين موضوع اذعان دارند که موقعيت محورهاي برون شهري استان قم امکانات و توجه بيشتري را طلب مي کند اما متاسفانه هنوز در اين خصوص اقدامي اساسي صورت نگرفته است.
فرمانده نيروي انتظامي استان قم به رفتار جهادي و تلاش خالصانه کليه خدمتگزاران جاده اي اشاره کرد و ادامه داد: بايد با تلاش مستمر و فعاليت و رفتار جهادي جبران نقصانها را نمود.
در پايان جلسه گزارشاتي در خصوص تمهيدات پليس راه و راهداري جهت استقبال از مسافران نوروزي استان قم قرائت گرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن