تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله نيمه نهايي جام حذفي فوتسال ارديبهشت برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۶ب.ظ)
سرپرست تيم فوتسال ماهان تنديس قم: مرحله نيمه نهايي جام حذفي فوتسال ارديبهشت برگزار مي‌شود سرپرست تيم فوتسال ماهان تنديس قم از برگزاري مرحله نيمه نهايي جام حذفي فوتسال در ارديبهشت ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، جعفر کياني درباره مسابقات جام حذفي فوتسال کشور اظهار کرد: با جلسه‌اي که در مقر فدراسيون فوتبال داشتيم مقرر شد مرحله نيمه نهايي مسابقات جام حذفي فوتسال به شکل رفت و برگشت برگزار شود.
وي گفت: در اين جلسه نمايندگان باشگاه‌هاي ماهان تنديس قم ، شهرداري تبريز، تاسيسات دريايي تهران و ميثاق تهران حضور داشتند و پس از بحث و بررسي درباره چگونگي برگزاري مسابقات مقرر شد دور رفت مرحله نيمه نهايي اين مسابقات 26 ارديبهشت ماه و دور برگشت اول خرداد ماه برگزار شود.
سرپرست تيم فوتسال ماهان تنديس قم افزود: مسابقه رفت تيم‌هاي ماهان تنديس قم و شهرداري تبريز روز 26 ارديبهشت در تبريز برگزار مي‌شود و سپس مسابقه برگشت روز اول خرداد در سالن 2000 نفري مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم انجام مي‌شود.
کياني بيان کرد: تيم‌هاي ميثاق تهران و تاسيسات دريايي تهران نيز ديگر بازي مرحله نيمه نهايي جام حذفي را انجام مي‌دهند و برنده اين دو مسابقه در مرحله رفت و برگشت راهي مسابقه نهايي مي‌شود که اين مسابقه به صورت تک بازي در تالار هندبال تهران برگزار مي‌شود.
وي تصريح کرد: پيش از اين قرار بود مسابقات مرحله نيمه نهايي و مرحله پاياني اين مسابقات طي روز‌هاي 26 و 27 اسفند در تالار هندبال برگزار شود اما با مخالفت باشگاه‌ها ماهان تنديس قم و شهرداري تبريز تصميم بر اين شد که اين مسابقات به سال آينده موکول و پس از برگزاري مسابقات قهرماني آسيا در تايلند انجام شود.
سرپرست تيم فوتسال ماهان تنديس قم گفت: مسابقات فوتسال جام ملت‌هاي آسيا تا 20 ارديبهشت در تايلند برگزار مي‌شود و تيم ملي فوتسال کشورمان نيز در اين مسابقات حضور دارد و به دليل اينکه تا پيش از اين تاريخ، تيم ملي فوتسال بايد مهياي اين مسابقات شود و در اردوي‌هاي آماده سازي شرکت کند امکان برگزاري جام حذفي پيش از مسابقات آسيايي وجود نداشت.
جعفر کياني خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه ماهان تنديس اين است که قهرماني مسابقات جام حذفي را به دست آورد و اين قهرماني را به مردم فوتسال دوست قم هديه کند و توانايي‌هاي فوتسال قم را به جامعه فوتسال ايران نشان دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن