تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوستانهای شیراز برای ایام نوروز آماده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس محمدنيا در گفتکو با مهر:
بوستانهای شیراز برای ایام نوروز آماده شد
شیراز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شیراز از آماده سازی بوستانهای شیراز برای ایام نوروز خبرداد.



مهرداد محمدنيا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعيت فضاي سبز شهر شيراز گفت: این سازمان طی چند مدت اخیر اقدامات زیادی برای آماده سازی بوستانها و پارکها در ایام نوروز انجام داده است. وی ادامه داد: در این راستا سرویسهای بهداشتی بوستانها برای این ایام آماده شده است. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شیراز اظهار داشت: علاوه بر این در سطح شهر شیراز نیز اقدامات زیادی برای فراهم شدن شرایط به منظور رفاه حال مسافران انجام شده که به عنوان نمونه می توان به پیش بینی سرویسهای بهداشتی و... اشاره کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سرانه فضای سبز بیان کرد: طی چند مدت اخیر اقدامات زیادی برای رسیدن شرایط فضای سبز شیراز به استاندارد صورت گرفته به گونه ای که در حال حاضر سرانه فضای سبز در این شهر 18.2 مترمربع است. محمدنیا گفت: سرانه فضای سبز استاندارد برای اقلیم خشک و کم آب 21 متر مربع است از این رو سرانه فضای سبز در شیراز برای رسیدن به حد استاندارد فاصله زیادی ندارد. وی در ادامه سخنان خود از کاشت 185 هزار اصله درخت در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این مزیان 150 هزار اصله مربوط به اسفندماه بوده است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن