تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار کرملین به غرب؛ در صورت تحریم به شرکای دیگر رجوع می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشدار کرملین به غرب؛ در صورت تحریم به شرکای دیگر رجوع می کنیم مسکو- ایرنا- در حالی که آمریکا و اتحادیه اروپا برای مجازات روسیه بخاطر الحاق کریمه به خاک این کشور برخی تحریم ها علیه مسکو وضع کرده اند، دمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی تحریم اقتصادی را عملی کنند کشورش به شرکای دیگر روی خواهد آورد.


به گزارش ایرنا به نقل از رادیو دولتی ˈصدای روسیهˈ، پسکوف روز چهارشنبه گفت: اگر یک شریک اقتصادی از یک گوشه دنیا محدودیتی را بر ما تحمیل کند به توسعه روابط با شرکای دیگر در مناطق دیگر جهان توجه می کنیم.
پسکوف افزود: جهان تک قطبی نیست و می توانیم در صورت تحریم اقتصادی، توجه خود را بر گسترش همکاری ها با سایر شرکای اقتصادی متمرکز کنیم.
سخنگوی رییس جمهوری روسیه اضافه کرد: اعمال تحریم های اقتصادی از طرف آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه را غیرقابل قبول می دانیم.
پسکوف با بیان این که خواهان حفظ روابط خوب با اتحادیه اروپا و آمریکا هستیم، اظهار داشت: به ویژه با اتحادیه اروپا می خواهیم ساختار همکاری ها را گسترش دهیم زیرا این اتحادیه شریک اصلی اقتصادی، سرمایه گذاری و بازرگانی روسیه است.
وی ادامه داد: پیوندهای اقتصادی روسیه و اتحادیه اروپا و منافع متقابل دو طرف، حفظ روابط خوب را ایجاب می کند.
سخنگوی رییس جمهوری روسیه در مورد اخبار رسانه های خبری مبنی بر تلاش آمریکا برای اخراج روسیه از گروه هشت کشور صنعتی بخاطر مساله کریمه گفت: بحث در باره مسایل اقتصادی مهم جهان بدون مشارکت روسیه بحث کاملی نخواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد حضور نیروهای اوکراینی در کریمه گفت: نظامیان اوکراینی در کریمه باید بین پیوستن به ارتش روسیه یا ترک شبه جزیره کریمه یک گزینه را انتخاب کنند.
وی افزود: همان طور که رییس جمهوری روسیه روز گذشته اعلام کرد بیش از 20 هزار نظامی اوکراینی در کریمه مستقر هستند و شماری از آنها به ارتش کریمه پیوسته اند و از این به بعد نیروی ارتش روسیه محسوب می شوند.
وی گفت: اما بخش عمده نیروهای اوکراینی در کریمه در مراکز نظامی خود مانده و چند مرکز نظامی اوکراین هم توسط ارتش کریمه محاصره شده اند و این افراد در سردرگمی بسر می برند و نمی دانند چه کار کنند.
آمریکا و اتحادیه اروپا هفته گذشته برای مجازات روسیه بخاطر الحاق منطقه کریمه به خاک این کشور شماری از مقامهای روس را تحریم کردند.
بر اساس این تحریم ها، مقامهای روس که نام آنها در فهرست تحریمی آمریکا و اتحادیه اروپا قید شده است اجازه سفر به این کشورها را نخواهند داشت و دارایی های آنها هم در بانک های آمریکایی و اروپایی مسدود می شود.
اروپام/2242**۵۱۸** 1337
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن