تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات اعضاي تيم‌ملي کشتي‌آزاد پس ازبازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اظهارات اعضاي تيم‌ملي کشتي‌آزاد پس ازبازگشت
اعضاي تيم ملي کشتي آزاد کشورمان در خصوص قهرماني در جام جهاني در آمريکا صحبت کردند.

اعضاي تيم ملي کشتي آزاد کشورمان پس از کسب عنوان قهرماني در جام جهاني بامداد امروز در ميان استقبال پرشور مردم و مسئولان به ايران بازگشتند.

به گزارش فارس، مسعود اسماعيل‌پور ملي‌پوش وزن 61 کيلوگرم کشورمان در اين مسابقات گفت:‌ بعد از مدت‌ها دوري از تشک کشتي حضور در اين رقابت‌ها ميدان خوبي بود تا محک بخورم.

وي ادامه داد: در تمام مسابقات روي تشک رفتم و خوشحالم که با پيروزي و کسب عنوان قهرماني عيدي خوبي به مردم عزيز کشورمان داديم.

اسماعيل‌پور در خصوص ديدار مقابل حريف روس در فينال اين مسابقات، گفت: اين کشتي‌گير حريف بسيار خوبي است و پيش از اين نيز با او کشتي گرفتم اما با توجه به اينکه تنها نماينده ايران در اين وزن بودم و در تمام مسابقات روي تشک رفته بودم فشار زيادي را تحمل کردم و در ديدار نهايي مقداري کم آوردم اما خدا را شکر که شرمنده مردم نشدم و قهرمان شديم.

سيداحمد محمدي نماينده وزن 65 کيلوگرم تيم ملي گفت: متأسفانه با وجود تمام تلاشي که انجام دادم در روز وزن‌کشي سر وزن نرسيدم شرايط بسيار بدي داشتم و سفر طولاني‌مدت باعث شده بود که وزنم پايين نيايد.

وي ادامه داد: از کادر فني تيم ملي عذرخواهي مي‌کنم که نتوانستم سر وزن حاضر شوم اما به نظر مي‌رسد اين اتفاق به نوعي توفيقي اجباري بود تا در يک وزن بالاتر به ميدان بروم و خوشحالم که نتايج خوبي رقم خورد.

محمدي در خصوص اينکه آيا قرار است از اين پس در همين وزن روي تشک برود يا به وزن سابق خود بازگردد، گفت: با صحبتي که با مربيان تيم ملي انجام دادم انشاءالله قرار است از اين پس در 65 کيلو کشتي بگيرم.

حامد طالبي‌زرين ‌کمر نماينده وزن 97 کيلوگرم کشورمان در جام جهاني گفت: مسابقات تدارکاتي خوبي بود هر چند که حريفان اصلي ما حضور نداشتند اما ميدان خوبي براي کشتي‌گيران جوان بود.

وي ادامه داد: تمام تلاشم رسيدن به دو بنده تيم ملي در مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي است و تمريناتم را ادامه مي‌دهم تا با حضور قدرتمند در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي به هدفم برسم.

حسن رحيمي آزادکار وزن اول ايران در جام جهاني نيز، گفت: بعد از شش ماه دوري از مسابقات اولين ميداني بود که روي تشک رفتم و نتايج بدي هم نگرفتم.

وي در خصوص شکست مقابل حريف روس در ديدار فينال گفت: جام جهاني محک و ميدان خوبي بود البته نتيجه مهم نبود و به عنوان يک ميدان تدارکاتي بايد به آن نگاه کرد هر چند که در فينال هم مي‌توانستم حريفم را شکست دهم اما خيلي سر حال نبودم. قول مي‌دهم در آينده جبران کنم.

احسان لشکري کشتي‌گير وزن 86 کيلوگرم تيم ملي کشتي آزاد در خصوص حضورش در جام جهاني گفت: شرايط خوبي براي حضور در اين رقابت‌ها نداشتم و تنها به خاطر مردم کشتي گرفتم. آسيب ديده بودم و نتوانستم آن طور که بايد نتيجه بگيرم.

وي درباره شکست مقابل حريف آمريکايي گفت: اين شکست تلنگر خوبي بود و از اين پس با ديد بهتري روي تشک مي‌روم به نظر خودم در آن مسابقه هيجان داشتم و مي‌خواستم هر چه زودتر مسابقه را تمام کنم اما حريفم در حد و اندازه من نبود.

ميثم مصطفي‌جوکار که قرار بود در کنار کريمي و لشکري در جام جهاني در وزن 86 کيلوگرم روي تشک برود در خصوص عدم حضورش در اين مسابقات، گفت: مشکل خاصي نبود و با صلاحديد کادر فني کريمي و لشکري در ترکيب تيم قرار گرفتند.

وي ادامه داد: من هم به عنوان سرباز در خدمت تيم ملي بوده و هستم و هر کجا کادر فني صلاح بداند کشتي خواهم گرفت. قرار است با تشخيص رسول خادم در مسابقات قهرماني آسيا روي تشک بروم و اميدوارم آنجا با کسب مدالي خوش رنگ دل مردم ايران را شاد کنم.

مهران رضازاده نماينده وزن اول ايران در جام جهاني گفت: با آمادگي خوبي عازم اين مسابقات شده بودم و اميدوارم بتوانم در آينده نيز با پوشيدن دوبنده تيم ملي در مسابقات آسيايي و جهاني دل مردم را شاد کنم.

وي ادامه داد: تمام هدفم حضور قدرتمند در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي است تا بتوانم به دوبنده تيم ملي برسم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1392/12/28 09:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن