تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816162112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه همشهری چهارشنبه عناوین «بار دیگر، بهار» و «تشکیل 3ستاد اجرایی برای پایش سلامت شهروندان» را در صفحه نخست خود بازتاب داد.


این روزنامه تیتر نخست را به موضوع بار دیگر، بهار اختصاص داد و نوشت: هر 365 روز یک بار نوروز می آید تا جامه نو بر طبیعت بپوشاند و آمدن بهار را به مردمان پیام دهد و سرمستی و خوش یمنی را همراه بیاورد. شوق مردم ایران زمین برای دیدن نوروزی دیگر در روزهای پایان سا ل بیشتر و بیشتر می شود و مردم برای استقبال از نوروز خانه تکانی می کنند، رخت و جامه نو می خرند و غذاهای خوشمزه تدارک می بینند تا گرم ترین استقبال را از نوروز داشته باشند. سفره های هفت سین چند ساعت مانده به تحویل سال در خانه ها گسترده می شود و هر آنچه از خوراکی و تنقلات در خانه هست کنار سین های هفت گانه می نشانند و برای تحویل سال لحظه شماری آغاز می شود.
این روزنامه در خبری دیگر تشکیل 3 ستاد اجرایی برای پایش سلامت شهروندان را انعکاس داد. علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به مصوبه جدید شورای راهبردی سلامت تهران مبنی بر تشکیل 3 ستاد اجرایی در تهران برای پایش سلامت شهروندان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر مدیریت ارشد شهر تهران توجه ویژه ای به مساله سلامت شهروندان داشته است. یکی از اقدامات خوب و مثبتی که در سال های اخیر انجام شده ترویج نگاه سلامت محور در شهرداری تهران بوده است. در تعقیب چنین نگاه بلند و استراتژیکی، یک شورای راهبردی سلامت شهر تهران با حضور نخبگان و افراد ذی ربط در حوزه سلامت شهری شکل گرفته است.
سال آینده، چهره جهان تغییر می کند تیتر دیگر روزنامه همشهری است. سال 92 با تحولات سیاسی، درگیری ها و ناآرامی هایش به خط پایان رسید. سال 93 یکی از خبرسازترین سال های جهان است؛ چرا که در 10 انتخابات مهم، در نقاط خبرساز جهان چهره دولت تغییر می کند. مانند همیشه سهم خاورمیانه در این میان بیشتر از دیگر نقاط جهان است. به عنوان مثال مردم افغانستان سال آینده در انتخاباتی مهم شرکت می کنند و حامد کرزی بعد از 10 سال حضور در قدرت، ریاست جمهوری را به یکی از 10 نامزدی تحویل می دهد که در حال رقابت در این انتخابات هستند.
این روزنامه در خبری تلخ و شیرین حوادث در سالی که گذشت را برجسته کرد و ادامه داد: سال 92 با همه حوادث تلخ و شیرینش رو به پایان است. حوادثی که گاهی اشک حسرت بر گونه ها نشاند و زمانی لبخند رضایت بر لب ها. امسال افراد زیادی اسم شان را در تاریخ حوادث ثبت کردند و ماندگار شدند؛ عده ای که حالا همه از آنها به عنوان یک قهرمان یاد می کنند و افرادی که از آنها چیزی باقی نمانده جز نام و سابقه ای سیاه.
روزنامه همشهری در خبری دیگر پوتین: روسیه کوتاه نمی آید را بازتاب داد. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در سخنرانی در پارلمان این کشور، رسما پیوستن کریمه به خاک روسیه را تایید کرد و به انتقادها و حملات آمریکا و اروپا پاسخ داد. وی با مشروع دانستن همه پرسی اخیر کریمه گفت: رای 97 درصدی مردم این شبه جزیره برای جدا شدن از اوکراین نشانه مردمی بودن این همه پرسی است.

**2059**9131
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن