تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پساکی : جداسازی کریمه از اوکراین غیرقانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پساکی : جداسازی کریمه از اوکراین غیرقانونی است
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گفت:نتایج این همه پرسی را رسمیت نمی شناسیم و جداسازی کریمه از اوکراین را غیرقانونی می دانیم.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی وزرات امورخارجه آمریکا ، پساکی افزود:آنچه که وجود دارد این است که ما نتایج این همه پرسی را رسمیت نمی شناسیم و جداسازی کریمه از اوکراین را غیرقانونی می دانیم.


وی درباره تحریم روسیه هم گفت:این تنها آغاز است و پایان نیست.ما آماده وضع تحریم های جدید می شویم.بر اساس دستور اجرایی ما به قدرتی می رسیم که می توانیم با فراق بال بیشتر درباره افراد و نهادهایی که باید تحریم شوند،عمل کنیم.ما این موارد را بررسی و آماده کرده ایم.


پساکی گفت:جان کری وزیر خارجه با سرگئی لاوروف تمامی تلفنی داشته است.من اطلاعاتی درباره آن در اختیار ندارم و این تماس لحظاتی پیش از حضورم در اینجا انجام شده است و بیشتر بحث و بررسی مسائل موجود است.اجازه بدهید شفاف باشم پیامی که وزیر ارسال کرده است این بوده که اقدامات انجام شده غیرقانونی بوده است،آنها غیر قابل پذیرش هستند و ما آنها را نخواهیم پذیرفت و هزینه ها و عواقبی به همراه خواهد داشت.


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود:به نظر ما ترکیبی از تحریم های سیاسی و اقتصادی می تواند ابزار موثری باشد.این تنها آغاز است و نه پایان وی در ادامه گفت:اینکه رهبر یک کشور را تحریم کنیم می تواند موردی فوق العاده و غیر معمول باشد.افرادی که تحریم شده اند، شما با بسیاری از آنها آشنایی دارید.آنها مقامات و افرادی هستند که با دولت ارتباط نزدیک دارند.ما در حال بررسی و آماده کردن تحریم های جدید هستیم و هیچ گزینه ای را از روی میز حذف نکرده ایم.


وی درباره اوضاع ونزوئلا گفت:ما به دنبال روابط دو جانبه سازنده با ونزوئلا هستیم.اخراج سه دیپلمات ما و اظهارات مقامات این کشور بر ضد ما در هفته های اخیر سبب شده تا ما درباره تصمیم گیری های خود درنگ کنیم.ما از وجود یک میانجی بی طرف بین دولت و مخالفان حمایت می کنیم. این موضع ما و موضع جامعه بین المللی است.من نمی توانم پیش بینی برای آینده داشته باشم.






انتهای پیام  /







تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن