تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816267932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت هرمزگان نیازمند به کارگیری تمام شایستگان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده عالی دولت در استان مدیریت هرمزگان نیازمند به کارگیری تمام شایستگان است بندرعباس-ایرنا-استاندار هرمزگان گفت:شرایط استراتژیک این استان و جایگاه ملی و بین المللی آن موجب شده تا در بسیاری حوزه ها از ظرفیت های ملی برای مدیریت آن استفاده شود و مهمترین معیار نیز شایستگی و توانمندی افراد است.


به گزارش ایرنا،جاسم جادری در آخرین نشست شورای اداری استان در سالجاری افزود:البته تا جایی که امکان داشته باشد اولویت ،تقویت و به کارگیری نیروهای شایسته و توانمند بومی است.
وی ادامه داد:رویکرد دولت تدبیر و امید استفاده از همه نیروها و سلیقه ها و شایستگان در رده های مختلف است و باید توجه داشت اگر برای مسئولیتی مدیری از جای دیگری به هرمزگان دعوت می شود بر اساس دستورالعمل هایی است که از رده های فرادست اعلام می شود.
رییس شورای اداری استان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح شرایط اقتصادی کشور و چالش های مالی اظهار داشت:اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از مشکلات و کلید رهایی از وابستگی است .
وی ادامه داد:در همین راستا،مبارزه با فساد و قاچاق سوخت و کالا در دستور کار بوده و از اولویت های مدیریت اجرایی است تا امید و آرامشی که بعد از انتخابات در کشور به وجود آمده پایدار بماند.
استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به در پیش بودن اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اظهار داشت:در این مرحله امنیت غذایی ،سلامت ،حمل و نقل عمومی و رونق صنعت محور اصلی جهت گیری های اقتصادی خواهد بود.
جادری خاطرنشان کرد:در حال حاضر 76میلیون نفر در کشور سالانه 420هزار میلیارد ریال یارانه دریافت می کنند و این در حالیست که ورودی خزانه از یارانه انرژی 260 هزار میلیارد ریال است و میزان کسری آن هر ماه از بودجه عمومی تامین می شود.
به گفته استاندار هرمزگان ،یارانه ها 50درصد درآمد خانوارهای روستایی را تشکیل می دهدو انتظار می رود در اجرای فاز دوم هدفمندی ،با اطلاع رسانی صحیح و رایزنی ها ،20میلیون نفر از تعداد یارانه بگیران کاسته شود.
وی در بخش دیگری از شانزدهمین نشست شورای اداری استان ضمن قدردانی مجدد از همه دست اندرکاران سفر رییس جمهوری که موجب شدند این سفر به بهترین شکل و بدون حتی یک مورد مشکل انتظامی و امنیتی به پایان برسد از مدیران دستگاه های اجرایی خواست به شکایت ها و درخواست های مردمی جمع آوری شده در این سفر رسیدگی کرده و پاسخ راهگشا به مردم دهند.
جادری همچنین با ردیگر بر لزوم آمادگی کامل نهادهای اجرایی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید کرد.
در نشست شورای اداری استان معاونین استاندار نیز هریک در حوزه مسئولیتی خود مسائلی را با مدیران استان مطرح کردند.
سرپرست سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با تاکید بر ضرورت پاکسازی ادارات از فساد اظهار داشت:باید پذیرفت که متاسفانه جامعه اداری چندان خوشنام نیست و عموم مردم بر این باورند که امور اداری آنها از راه های قانونی به خوبی پیش نمی رود.
جوانشیرکدخداپور تصریح کرد:بر همین اساس ستاد مبارزه مفاسد اقتصادی به ریاست استاندار تشکیل شده و لازم است برای اصلاح امور بدنه اجرایی استان فرآیندها و موارد فساد برانگیز را گزارش کند.
وی همچنین یادآور شد:در فاز دوم هدفمندی یارانه ها نیز بخش حمل و نقل عمومی در خط مقدم قرار دارد و باید با استفاده از راهکارهای منطقی از افزایش قیمت کرایه ها حداقل در چهار ماه اول فاز دوم هدفمندی جلوگیری شده و از دادن وعده های غیرقابل تحقق نیز پرهیز شود.
صالح دریانورد معاون برنامه ریزی استانداری نیز ویژگی های بودجه سال آینده استان و تلاش های مدیریت عالی استان برای ایجاد اصلاحات مثبت در آن را تشریح کرد.
معاون عمرانی استاندار نیز در این نشست بر ضرورت همکاری ادارات با ستاد هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز تاکید کرد.
علی رضایی سردره از مدیران خواست در این مدت بدون هماهنگی مصاحبه نکرده و آماری منتشر نکنند تا از انتشار احتمالی آمار دوگانه و متناقض پرهیز شود.
علی علامه زاده مشاور استاندار نیز در آخرین نشست شورای اداری از برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدا با حضور استاندار خبر داد.ک/3
7192/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن