تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816187768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد مالديني از وضعيت کنوني روسونري


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد مالديني از وضعيت کنوني روسونري
اسطوره روسونري با انتقاد از مديريت باشگاه ميلان، تمام مشکلات ميلان را ناشي از بي‌برنامگي دانست.

نتايج ضعيف و نااميد کننده ميلان در فصل جاري که منجر به سقوط اين تيم به رده يازدهم جدول رده‌بندي سري A شده و هيچ فرصتي براي کسب جام در رقابت‌هاي داخلي و اروپايي براي روسونري باقي نگذاشته، کاسه صبر بسياري از طرفداران اين تيم از جمله کاپيتان اسطوره‌اي اين تيم، پائولو مالديني را لبريز کرده است.

به نقل از تسنيم، مالديني که در طول 24 سال دوران بازيگريش در ميلان 26 جام مختلف کسب کرد، يکي از کساني بود که با تماشاي ناکامي‌هاي اخير روسونري در خانه پارما که با نتيجه 4 بر 2 تن به شکست داد از کوره در رفت و لب به انتقاد از مديران باشگاه گشود.

او در گفت‌و‌گويي که صبح امروز (سه‌شنبه) با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا داشت در اين باره گفت: من بازي را تماشا کردم و قبل از آن هم بازي برابر اتلتيکومادريد (ديداري که ميلان در آن 4 بر 2 باخت) را ديدم، درست مثل اکثر بازي‌هاي ميلان در 2 سال گذشته. زماني که بازي را مي‌ديدم درونم حسي آميخته از خشم و نااميدي وجود داشت اما نه فقط به خاطر اينکه نتايج ضعيفي کسب کرده‌ايم يا روي پله دهم يا يازدهم قرار داريم. دليل اصلي حس من اين بود که اعتبار و جايگاهي که ما با 10 سال تلاش و زحمت براي ميلان فراهم کرديم را از بين برده‌اند.

وي افزود: به نظر من وضعيت ميلان بسيار بد است. ميلان اين شانس و فرصت را داشته که با نسل‌هاي مختلفي از بازيکنان چرخه‌هاي موفقيت‌ را پشت سر بگذارد و من مي‌دانم که براي کسب اين موفقيت‌ها چه تلاش‌ها و زحماتي صرف شده است. تماشاي اينکه تمام داستان زيبايي که ما در ميلان ساختيم به يک‌باره نابود شده مرا ديوانه مي‌کند.

مالديني 45 ساله درباره علل ناکامي‌هاي ميلان در اين فصل و فصل گذشته اظهار داشت: همه ناکامي‌هاي ميلان از جدايي بازيکنان داراي ذهنيت پيروزي‌طلبي نشأت مي‌گيرد. به نظر من موفقيت‌هايي که ميلان کسب مي‌کرد قبل از هر چيز به بازيکنانش ربط داشت. ميلان در 25 سال گذشته بزرگان زيادي داشته اما اکنون چند نفر از آنها در اين تيم مشغول به کار هستند؟ تاريخچه ميلان فيليپو گالي (مدير بخش جوانان باشگاه) و تاسوتي هستند. کساني که به نظر من ممکن است در پايان فصل جاري تيم را ترک کنند که اگر اين اتفاق رخ دهد ما بخشي ديگر از تاريخ‌مان را هم از دست خواهيم داد.

مدافع پيشين ميلان تصريح کرد: در بايرن مونيخ و رئال مادريد ستاره‌هاي پيشين اين تيم‌ها مشغول به کار هستند. در ميلان خبري از چنين چيزي نيست و اين اولين مشکل بزرگ است. يووه اين را درک کرده و زيرساخت‌هايش را با استخدام گروهي منسجم از ايتاليايي‌هايي که راه و روش کسب موفقيت را مي‌دانند، بازسازي کرده است. چيزي که من مي‌گويم يک ابراز عقيده شخصي نيست.

او ادامه داد: شايد برخي‌ فکر کنند که من مي‌خواهم از آب گل‌آلود ماهي بگيرم اما اين‌ طور نيست. تماشاي ميلان در اين وضعيت مرا آزار مي‌دهد. مسئولان باشگاه بايد مشخص کنند که اهداف ديگري هم دارند. ميلان نمي‌تواند با يووه رقابت کند و ديگر جزو 10 تيم برتر اروپا نيست. هيچ پروژه‌اي در ميلان وجود ندارد در حالي که اين تيم نياز به خريد بازيکناني کاربردي دارد که الزاماً نبايد بازيکن آزاد باشند. جذب بازيکن آزاد گاهي اوقات خوب است اما نه براي هميشه.

مالديني در پاسخ به اين سوال که آيا به نظر او آدريانو گالياني، نايب رئيس ميلان بايد اين تيم را ترک کند، عنوان کرد: من آن کسي نيستم که در مورد آينده گالياني تصميم‌گيري مي‌کند اما فکر مي‌کنم زماني که احساس کنيد بر مسند قدرت مي‌نشينيد ديگر فراموش مي‌کنيد که سايرين هم در رسيدن شما به منافع‌تان نقش داشته‌اند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1392/12/27 17:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن