تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803285713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم مسافران نوروزی و شهروندان نوعی اشاعه فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز دادگو:
تکریم مسافران نوروزی و شهروندان نوعی اشاعه فرهنگ است
کرج - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اهتمام بیشتر شهرداری مبنی بر فرهنگسازی در تعطیلات نوروزی گفت: تکریم مسافران نوروزی و شهروندان نوعی اشاعه فرهنگ محسوب می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود دادگو در آیین افتتاح ایستگاه های استقبال از بهار که بعد از ظهر سه شنبه در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، تکریم ارباب رجوع را به عنوان مهمترین منشور اخلاقی و رفتای دانست و تاکید کرد: توجه به این مهم باید مد نظر همگان اعم از مسئولان و مدیران قرار گیرد و در ایام نوروز که مدیریت شهری محوری ترین دستگاه در اجرای برنامه ها و طرح های نوروزی است، تکریم ارباب رجوع دوچندان اهمیت می یابد.

دادگو یادآور شد: در ایام نوروز با توجه به فراوانی حضور مسافران امکان بروز خستگی های روحی به واسطه شکل گیری برخی مشکلات از جمله ترافیک و ازدحام جمعیت اجتناب ناپذیر است که وظیفه نهادهای خدمت رسان در مواجه و برخورد با مسافران علاوه بر ارائه خدمات پیش بینی شده، برخورد مناسب با روابط عمومی بالا است.

وی اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع و داشتن روابط عمومی بالا با دست فروشان نیز تاکید و توصیه شده است.

دادگو با ارزیابی مثبت از نحوه عملکرد ستاد استقبال از بهار اظهار داشت: با برنامه ریزی های این ستاد و هماهنگی و تعامل بین دستگاهی شاهد پیش بینی تدوین طرح های نوروزی کارآمد و مطلوب از سوی سازمان ها، معاونت ها و سایر دستگاه های عضو ستاد استقبال از بهار هستیم.

دادگو اظهار امیدواری کرد نهادهای خدمت رسان در ایام نوروز اعم از جمعیت هلال احمر، مرکز اورژانس، شهرداری و مجموعه های تحت پوشش آن که شامل آتش نشانی، پارکها و... برای ارائه خدمات از پیش تعیین شده به بهترین نحو عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای اقدامات فرهنگی به ویژه در ایام نوروز گفت: اقدامات فرهنگی از رسالت های مهم مجموعه های خدمت رسان شهری بوده که محدود به زمان و مکان نیست و بر این اساس نیاز است همه دستگاه ها به مباحث فرهنگی به شکلی خاص ورود کنند.

دادگو با اشاره به نقش شهرداری به عنوان نهادی مردمی در توسعه و گسترش فرهنگ شهری افزود: شهرداری کرج در زمینه فرهنگسازی به ویژه در ایام نوروز که شهر با حجم بالایی از مسافران نوروزی مواجه است باید اهتمام و تلاش ویژه تری داشته باشد و تکریم مسافران نوروزی و شهروندان نیز نوعی اشاعه فرهنگ محسوب می شود.

در بخشی از این مراسم حسن مدیرروستا معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به هزینه 200 میلیارد تومانی معاونت فرهنگی و اجتماعی برای اجرای طرح های فرهنگی ایام نوروز گفت: این اعتبار با هدف ارائه خدمات فرهنگی به مسافران نوروزی همچنین شهروندان و با محور تهیه بسته های فرهنگی صرف شده است. همچنین به گفته وی در هفته پایانی سال جاری به واسطه رسم خانه تکانی، حجم زباله های شهری 25 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال از آماده باش سازمان آتش نشانی به منظور پوشش مسائل احتمالی این آیین خبرداد و گفت: سازمان آتش نشانی تا 15 فروردین ماه سال آتی در حال آماده باش است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن