تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی الاهلی: تیمهای ایرانی از قدرت خوبی برخوردار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی الاهلی: تیمهای ایرانی از قدرت خوبی برخوردار هستند اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم الاهلی امارات گفت: تجربه به ما نشان داده تیم های ایرانی از قدرت خوبی برخوردار هستند.


به گزارش ایرنا، کوزمین اولاریو عصر سه شنبه در مصاحبه قبل از دیدار تیمهای سپاهان و الاهلی امارات افزود: سال گذشته با استقلال ایران دیدار کردیم که این تیم از قدرت خوبی برخوردار بود.
وی با بیان اینکه انتظار بازی سخت و سنگینی مقابل سپاهان داریم، اضافه کرد: دیدار این تیم مقابل الهلال را دیدیم و به قدرت این تیم آگاهی دارم.
وی ابراز امیداوری کرد: بازیکنان تیمش با انگیزه بالا در دیدار فردا به پیروزی برسند.
سرمربی تیم الا هلی امارات افزود: تیم الاهلی همیشه برای پیروزی به میدان می رود و این بار نیز برای پیروزی به اصفهان آمده است.
وی گفت: ما دو روز پیش در جام حذفی امارت بازی کردیم و دو روز دیگر نیز بازی سنگینی را در لیگ امارات در پیش داریم.
وی اظهار کرد: هر تیمی که حمله می کند باید ریسک کند و اگر به بازی دفاعی روی بیاورد ممکن است گل نزد اما مشکلات دفاعی اش به چشم نمی اید.
وی با بیان اینکه سپاهان قدرت تهاجمی خوبی دارد، افزود: این تیم با نفوذ از کناره ها حملات خوبی را برنامه ریزی می کند ولی مثل همه تیم ها نقاط ضعفی هم دارد و ما سعی می کنیم در دیدار فردا از نقاط ضعف سپاهان استفاده کنیم.
«هو گو میانا» نیز به نمایندگی از بازیکنان تیم الاهلی گفت: بازی سختی را در پیش داریم زیرا سپاهان در خانه بازی می کند و نتیجه این دیدار خانگی برای نماینده ایران از اهمیت برخوردار است.
وی تاکید کرد: ما هم باید نتیجه بگیریم، با اعتماد به نفس و انگیزه بالا که از بازیکنان سراغ دارم امیداورم نتیجه خوبی بدست آوریم.
وی گفت: کل تیم سپاهان قوی است و توجه ما به دو یا سه بازیکن این تیم نیست زیرا سپاهان در تمام خطوط از بازیکنان با تجربه و قوی برخوردار است.
سپاهان، فردا در هفته سوم لیگ قهرمانی باشگاههای آسیا در ورزشگاه فولاد شهر میزبان الاهلی امارات است.
پ/8114/7132/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن