تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801224390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا الماسی: شرایط مهیا شود محجوب به ملوان باز می‌گردد/ بازیکنان به تمرینات بر می‌گردند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رضا الماسی: شرایط مهیا شود محجوب به ملوان باز می‌گردد/ بازیکنان به تمرینات بر می‌گردند
رییس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص احتمال بازگشت مجدد محجوب گفت: شرایط مهیا شود محجوب دوباره به ملوان بازمی‌گردد چراکه وی علاقه‌مند به تیم ملوان بندر انزلی است.
رضا الماسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر اختلاف مبلغ ذکر شده در قرارداد به قیمت واقعی بدهی‌های باشگاه نزدیک شود آن وقت محجوب به باشگاه ملوان بندرانزلی بازمی‌گردد.
 
الماسی در ادامه گفت: مبلغ بدهی‌هایی که در قرارداد با محجوب ذکر شده است با مبلغی که مسئولان بندرانزلی بیان می‌کنند هفت میلیارد تفاوت قیمت دارد.
 
وی بیان کرد: به هر حال عقل سلیم ایجاب می‌کند که حسابرسی دقیقی صورت بگیرد و بین مسئولان شهر انزلی و محجوب تفاهم برقرار شود تا محجوب به ملوان باز گردد.
 
رییس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: براین اساس دو گروه حسابرسی رسمی از دادگستری به باشگاه ملوان انزلی فرستادیم تا شرایط کلی باشگاه را مورد حسابرسی قرار دهند و بدهی‌ واقعی باشگاه را مشخص کنند.
 
الماسی تصریح کرد: مسئولان شهر انزلی در ابتدای حضور محجوب صحبت از یک میلیارد و 600 میلیون می‌کردند اما الان 10 میلیارد و 100 میلیون تومان مطرح شده است یعنی 9 میلیارد تومان بین دو قیمت مطرح شده تفاوت وجود دارد براین اساس تفاوت قیمت مبلغ بزرگی است.
 
وی در مورد گفته‌های درودگر که رقم واقعی بدهی‌ها را 3 میلیارد اعلام کرد، گفت: بدهی واقعی باشگاه 10 میلیارد تومان است و اسنداش هم وجود دارد.
 
الماسی در ادامه اظهار داشت: به هر حال مسئولان قبلی ملوان بندر انزلی بیشتر از منابع مالی باشگاه با بازیکنان قرار دارد بسته بودند بازیکنانی هستند که از یک سال قبل از باشگاه طلب دارند بازیکنانی هستند که از یک سال قبل از باشگاه طلب دارند یک بازیکن خارجی یک دو سال قبل به فیفا شکایت کرده است.
 
وی بیان کرد: هزینه‌های باشگاه ملوان بندر انزلی پنهان است و قراردادها آشکار نیستند. تراز مالی سالیانه باشگاه ملوان انزلی به مانند سایر باشگاه‌ها مشخص نیست این موضوع جز مشکلات باشگاه‌ها است.
 
الماسی در مورد اعتصاب بازیکنان ملوان بندر انزلی گفت: معمایی مدیرعامل تیم دیروز با بازیکنان صحبت کرد تا به تمرینات بازگردند همچنین مشکلات مالی تا دو سه روز آینده برطرف می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بیش از 50 درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده و تا پایان فصل هم مابقی قراردادها داده می‌شود. به هر حال نسبت به دیگر باشگاه‌ها مبلغ بیشتری به بازیکنان دادیم.
 
رییس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی درباره وضعیت اسکوویچ خاطر نشان کرد: ما هنوز با اسکوویچ به توافقات نهایی نرسیدیم هر دو طرف یعنی ما و اسکوویچ خواسته‌هایی داریم اگر به توافق برسیم اسکوویچ فصل آینده هم سرمربی تیم خواهد بود.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن