تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد دو دستگاه 405 و تریلر یک کشته برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برخورد دو دستگاه 405 و تریلر یک کشته برجای گذاشت مشهد- ایرنا- برخورد یک دستگاه 405 با یک دستگاه تریلر در 20 کیلومتری اتوبان مشهد باغچه یک کشته و یک مجروح در پی داشت.


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آتش نشانی مشهد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت یک بامداد امروز به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شد و آتش نشانان بلافاصله برای پیشگیری از حریق و نجات مصدومین به محل حادثه اعزام شدند.
حسین خاکپور افزود: در این حادثه که در 20 کیلومتری بزرگراه مشهد باغچه رخ داد، سرنشین 405 در دم جان باخت و راننده این خودرو نیز به شدت مصدم شد.
وی اظهار داشت: نیروهای سازمان پس از رسیدن به محل حادثه دو سرنشین 405 را که در میان آهن پاره های خودرو محبوس شده بودند را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی از خودروها خارج و به نیروهای اورژانس تحویل دادند.
خاکپور در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفت: خوروی 405 به دلیل نامعلومی از مسیر منحرف و به یک دستگاه تریلر که در کنار اتوبان پارک شده بود برخورد می کند.
وی گفت: براثر این برخورد راننده به شدت مصدوم و سرنشین دیگر 405 جان خود را از دست می دهند.
حریق مغازه عطر فروشی نیز یکی دیگر از حوادثی بود که ساعت 22:00 شب گذشته به ستاد فرماندهی اعلام شد.
سرپرست ایستگاه یک سازمان آتش نشانی مشهد رد خصوص این حریق اظهار داشت: در این حادثه یک بای مغازه عطر فروشی در بلوار طبرسی به علت مجاورت مواد قابل اشتعال با اجاق نفت سوز دچار حریق سنگین شد.
صالح نظر آباد ادامه داد: پس از اعلام این حادثه نیروهای سازمان از چند ایستگاه به محل اعزام و در قالب دو گروه به سرعت اقدام به اطفای حریق و تخلیه افراد کردند.
وی با بیان اینکه یک مجتمع اقامتی پنج طبقه در بالای این مغازه وجود داشت، افزود: 15 نفر در این مجتمع ساکن بودند که به سرعت به بیرون انتقال داده شدند.
نظر آباد گفت: شدت حریق به حدی بود که این مجتمع و چهار باب مغاز اطراف این عطرفروشی دچار دودگرفتگی شده بودند.
وی افزود: نیروهای سازمان با اطفای حریق از گسترش آن پیشگیری و با استفاده از پمپاژ فشار قوی مجتمع اقامتی و مغازه های اطراف را دودزدایی کردند.
نظرآباد در پایان گفت: خوشبختانه این حادثه فقط خسارت مالی برجای گذاشت./3
7505/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن