تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب المان بهاری هنرمندان سمنان در نقاط مختلف شهر/ مشکلات دسترسی به پارک سوکان مرتفع شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان شربتدار:
نصب المان بهاری هنرمندان سمنان در نقاط مختلف شهر/ مشکلات دسترسی به پارک سوکان مرتفع شد
سمنان- خبرگزاری مهر: شهردار سمنان از نصب 20 المان بهاری هنرمندان، در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: این کار برای برای ایجاد شور و نشاط و سر زندگی در بین شهروندان و مسافران انجام شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم شربتدار پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در شهرداری سمنان با اشاره به برخی اقدامات مهم نوروزی مورد درخواست مردم در رآغاز سال جدید افزود:  بخش اعظم نخاله ها و مصالح ساختمانی از پیاده رو های شهر جمع آوری شد تا شهروندان و مسافران شهر را پاکیزه و زیبا ببینند. وی از تمهیدات 17 گانه مدیریت شهری برای میزبانی از بهار طبیعت و پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی دوباره نقاشی های دیواری، جداول و مبلمان شهری از دیگر اقدامات شهرداری سمنان است. مشکلات دسترسی به پارک سوکان مرتفع شد شهردار سمنان با بیان این مطلب که امسال تلاش کردیم تا میزبان مسافران بیشتری باشیم و با ایجاد یک ورودی جدید از کمربندی امام حسن (ع) دسترسی مسافر به داخل سمنان را تسهیل کنیم تصریح کرد: این کار به این دلیل انجام شد که اگر مسافری شهر را ندید و از اولین ورودی شهر (سیمرغ) گذشت بتواند از این ورودی جدید وارد شهر شود و این ورودی در سال جدید آماده استفاده مسافران است. شربتدار با ابراز تاسف از تغییرات جدید راه و ترابری که موجب سختی دسترسی مسافران به پارک سوکان شده بود عنوان کرد: این مشکل هم با شرط اساسی ایمنی برطرف شد و مسافر به راحتی می توانند از این پارک استفاده کنند. وی با اشاره به این که روشنایی و ایجاد امکانات جانبی و پیاده روها هم با تلاس و مساعدت شهرداری انجام شده اذعان داشت: مسافران به سادگی می توانند با در اختیار داشتن مکان اسکان مناسب و سهولت دسترسی از جاذبه های طبیعی و تاریخی سمنان بهره مند شوند. جاذبه های سمنان به دلیل ضعف اطلاع رسانی مغفول مانده اند شهردار سمنان معضل چندین ساله ورودی های نامناسب را از دلایل کم رغبتی مسافران برای استقرار نوروزی در این شهر دانست و ادامه داد: جاذبه های این شهر به دلیل ضعف اطلاع رسانی درست، مغفول مانده و هنوز آن طور که باید مورد توجه قرار نمی گیرند. شربتدار با یادآوری این مطلب که سازمان میادین میوه و تره بار نیز میوه هایی با کیفیت و قیمت مناسب را در همه ایام نوروز در اختیار مردم و مسافران قرار می دهد تا دغدغه تامین میوه عید را نداشته باشند اظهار داشت: حفاری ها نیز از 15 اسفند در شهر ممنوع شده و شهروندان در ایام نوروز مگر در موارد خاص و ویژه شاهد حفاری در معابر و خیابان ها نیستند. وی با تاکید بر احترام ویژه به ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری را در این زمینه خواند و ابراز داشت: پارک ها و بوستان ها و فضاهای شهری تعمیر و بازسازی و بهسازی شدند تا مسافران از امکانات خوبی برخوردار باشند. شهردار سمنان با اشاره به این که میادین شهر در حال بازسازی و بهسازی هستند و در خصوص تعمیر آب نماها و ایجاد فضای سبز در آن ها اقدامات خوبی صورت گرفته تاکید کرد: سازمان نوسازی بدنه سازی و نماسازی شهری با کاهگل را در محورهای جهادیه، کدیور و ابوذر انجام داده و نظم خوب بصری بر شهر حکم فرماست.


۱۳۹۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن