تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراده جمعي و تفکر خلاقانه لازمه عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۱ب.ظ)
اراده جمعي و تفکر خلاقانه لازمه عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي استاندار آذربايجان غربي در جلسه شوراي اداري سازمان منطقه آزاد تجاري صنعتي ماکو تحقق اقتصاد مقاومتي را در عرصه هاي مختلف مديريت کشور منوط به اتکا به اراده جمعي و همگاني دانست و ذهن و تفکر خلاقانه را لازمه اين مسئله عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ سعادت در اين نشست با اشاره به اين که امروز منطقه آزاد ماکو در راستاي اقتصاد مقاومتي مطرح است افزود: سياست هاي اقتصاد مقاومتي به تصويب رهبري معظم انقلاب رسيده و بر همه مسئولين واجب است درجهت اجرايي نمودن آن نهايت سعي و تلاش خود را به کار ببندند.
سعادت ادامه داد: اقتصاد مقاومتي در کشور ما موضوع جديدي نيست و از ابتداي انقلاب و بويژه دوران جنگ تحميلي غرب عليه نظام اسلامي، مردم به بهترين شکل ممکن به اقتصاد مقاومتي عمل کرده و آن را تجربه نموده اند و در شرايط کنوني نيز کساني که از چهارچوب آن خارج شوند کار آنان برخلاف اراده ملي محسوب مي شود.
وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در رابطه با اقتصاد مقاومتي خاطر نشان کرد: افراط و تفريط در فعاليت هاي مختلف اقتصادي برخلاف اقتصاد مقاومتي است و منظور از آن جلوگيري از اسراف ها و خرج هاي بي مورد است.
استاندار آذربايجان غربي همچنين اتکا به پول نفت را برخلاف اقتصاد مقاومتي دانست و تصريح کرد: مقام معظم رهبري همواره در فرمايشات خود بر متکي نبودن اقتصاد کشور به پول نفت و درآمد هاي حاصل از آن تاکيد دارند .
سعادت با اشاره به اين که منطقه آزاد تجاري ماکو بدون وابستگي به دولت به صورت خود گردان فعاليت هاي خود را ادامه مي دهد افزود: همه دستگاههاي اجرايي استان بايد براي پيشبرد فعاليت هاي منطقه آزاد همکاري و هماهنگي هاي لازم را با اين منظقه صورت دهند.
وي با بيان اين که قرارداد اجرايي جاده بازرگان به 3 راهي خوي آماده امضا شده است گفت: اين طرح با رويکرد اقتصاد مقاومتي صورت گرفته و در آن از سرمايه گذاران مختلف براي سرمايه گذاري دعوت شده است.
سعادت به عملياتي کردن اتوبان تبريز- بازرگان نيز اشاره کرد و اظهار داشت: اين پروژه با همکاري استانداري هاي آذربايجان شرقي و غربي بعد از انعقاد تفاهم نامه اي مشترک، کار خود را شروع خواهد کرد و مراحل قانوني آن در وزارت راه و شهرسازي در حال اقدام است .
فروزان مدير عامل منطقه آزاد تجاري صنعتي ماکو نيز در اين جلسه با اشاره به اين که حماسه سياسي توسط مردم ايران اسلامي رقم خورده است گفت: براي تحقق حماسه اقتصادي نيز کارهايي انجام يافته است که بايد اين فعاليت ها تشديد شوند .

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن